['92 Fiesta MK3] by Magda M.

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.

BBCode jest wyłączony
Uśmieszki są wyłączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: ['92 Fiesta MK3] by Magda M.

Post przez pheonix » sobota, 6 sierpnia 2011, 22:25

Magda M. napisał(a): Nowe heble dają radę, nawet przy ostrym hamowaniu koła się nie blokują, jak to było do tej pory na starym zestawie - i o to chodziło.

Czyli co :?: Hebel nie generuje wystarczająco dużo tarcia żeby zatrzymać koło :?:
Chyba chodziło Ci o wyczucie momentu gdzie jest granica przyczepności i hamulce wystarczają na więcej ostrych hamowań.

Post przez Magda M. » sobota, 6 sierpnia 2011, 19:52

Heh, podobać to ono musi się mnie, reszta świata może je nazywać padłem, złomem i jak tam tylko się chce. :mrgreen:
Ufam FordOnowi, auto budował dla mnie praktycznie od podstaw, bazę stanowiła totalnie cywilna fiesta 1.1. Skoro uznał, że można tam taki silnik bezpiecznie zapakować, no to mnie pozostaje tylko się z efektów cieszyć. A te efekty niejednego już zaskoczyły...

@Wadel
W felgę 13" nic większego za bardzo się nie zmieści, te heble wchodzą praktycznie na styk, a na ten moment zakup większych felg i kompletu opon jest poza moim zasięgiem finansowym, choć jest to w planach. Nowe heble dają radę, nawet przy ostrym hamowaniu koła się nie blokują, jak to było do tej pory na starym zestawie - i o to chodziło.

K.I.T.T. jest głównie autem do jazdy na co dzień plus ma dawać frajdę z prowadzenia go i nadawać się do startów w imprezach typu Youngtimer Party na Torze Poznań i różnych drobnych KJS-ów. I do optymalizacji w tych kwestiach dążę.

Post przez Gregor » sobota, 6 sierpnia 2011, 17:54

Kamil Wolski, może Leszkowi nie chodziło o fiesty? :P tylko auta grupy VAG. A do tematu to fajnie, ze lekkie auto i duża moc ale też mi się ten samochód nie podoba

Post przez LeszekMK81 » sobota, 6 sierpnia 2011, 11:29

wadel, ja bym to auto nazwa PUDŁEM ale nie kazdemu tylko Ford Fiesta musi sie widziec

Post przez wadel » sobota, 6 sierpnia 2011, 08:45

Primo : pasażer siła nie był brany

Secundo : 240mm heble ? - 8), nic więcej nie da się zrobić ?

Tertio : Gdzieś wyczytałem że 200Nm to sporo jak na wagę 950-1000kg


Żeby było na temat to auto zupełnie mi się nie podoba .

Trzeba się wyluzować, to nie forum X ... ;)

Post przez Kamil Wolski » sobota, 6 sierpnia 2011, 08:18

LeszekMK81 napisał(a):R32 to juz przeszlkość teraz R36 pakuja juz :)))


We Fiesty? Kto?

Post przez Jarek104 » sobota, 6 sierpnia 2011, 05:50

Moje doświadczenie pokazuje, że Fiesta nie jest zbyt wiele warta jako coś, co ma być mocne.

Nie wczytywałem się w projekt na FKP, zasugerowałem się początkami tego projektu i podejściem właścicielki jeżdżącej z kompletem pasażerów 200km/h autem, którego nie zna.
Chyba sie starzeję, kilka lat temu biłbym brawo...

Post przez LeszekMK81 » piątek, 5 sierpnia 2011, 21:29

R32 to juz przeszlkość teraz R36 pakuja juz :)))

Post przez FordOn » piątek, 5 sierpnia 2011, 21:13

Jarek104, czemu ?? skoro blacha jest porobiona, heble, spinki, uklad kierowniczy, to czemu by nie?? to tak jak bys powiedzial Dziadkowi ze nie pchal bys 4,4 V8 pod maske E36, albo do E30... takie samo porownanie :)

Post przez Arkadius » piątek, 5 sierpnia 2011, 21:13

Jarek104,przesadzasz... buda Fiesty dzielnie i R32 potrafi znieść :P

Post przez Jarek104 » piątek, 5 sierpnia 2011, 12:47

podziwiam Cię dziewczyno za odwage, nie ladowałbym takiej mcy do tak slabej budy

Post przez FordOn » piątek, 5 sierpnia 2011, 08:54

Ogolnie to masz polaczone 2 zetec-ki w jeden, jest zrobiona od zera cala glowica + dol silnika, bez panewek bo te byly w bdb stanie i nie bylo sensu ich wymieniac co za tym idzie naciagac na koszty... To takie nie do konca seryjne 2.0 ktore jest dosc mocno doprezone przez glowice + inne walki o wiekszych wzniosach.

Post przez LeszekMK81 » piątek, 5 sierpnia 2011, 04:45

Magda M. napisał(a):Na teraz pozostało dotrzeć motor zgodnie z zaleceniami FordOna

to co był robiony kapitalny remont silnika i bebechy powymieniane na nowe ze musisz docierać ? bo nie chcialo mi sie czytac co tam jest nagryzdolone w tym linku

Post przez Magda M. » czwartek, 4 sierpnia 2011, 22:23

Długo mnie tu nie było, ale sporo się przez ten czas pozmieniało.

1. Silnik 1.8 skończył niestety życie podczas I rundy Youngtimer Party w Poznaniu.

2. Początkowo miał go zastąpić kolejny 1.8, jednak ostatecznie zdecydowałam się na 2.0 pomysł i wykonanie by FordOn rzecz jasna. Szczegóły w tym linku:

http://www.fiestaklubpolska.pl/forum/vi ... &start=460

3. Zmienione zostały też wreszcie hamulce na odpowiednie do tak mocnego silnika - zestaw z Escorta XR3i z 93 roku.

Na teraz pozostało dotrzeć motor zgodnie z zaleceniami FordOna, wybrać się na hamownię, a potem już tylko w pełni cieszyć się sprawnym i mocnym autem.

Post przez dave » czwartek, 7 kwietnia 2011, 14:32

to sie idzie zalamac... niektorzy tu pierdola jak stare dziadki... matko boska.. moze lepiej zmienmy nazwe forum na ERTB- emeryci racing team bydgoszcz?

Góra

cron