[Opel speedster 2.2]

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.

BBCode jest wyłączony
Uśmieszki są wyłączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: [Opel speedster 2.2]

Уход за ламинатом

Post przez JoshuaFrilk » niedziela, 24 marca 2024, 20:39

При сильном затоплении водой следует немедленно разобрать пол из ламината, дабы предотвратить впитывание панелями влаги. Ламинат имеет защитный слой с двух сторон панели, однако же, его торцы не всегда бывают надежно защищены от влаги. Именно поэтому рекомендуется использовать герметик для пола при укладке покрытия. Он не склеивает соседние панели, но предохраняет торцы от воздействия сырости

[url=https://zabudovnik.kr.ua/]zabudovnik.kr.ua[/url]

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » czwartek, 21 lutego 2019, 07:47

wpadly felgi ats dtc
Obrazek

Obecny czas na poznaniu 1m48,8s
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » niedziela, 23 września 2018, 16:08

Po przejściu na icek wodny
https://youtu.be/jj-Hbidv43s

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » sobota, 17 czerwca 2017, 12:34

takie tam wspominki:
Obrazek
Obrazek

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » sobota, 4 lutego 2017, 10:15

Przygotowań do nowego sezonu czas zacząć.
Przyszły nowe oponki zzr w rozmiarach:
225/45r17 mieszanka średnia a64 na tył i
195/50r16 mieszanka miękka a24 na przód.
Co mogę powiedzieć to po pierwsze mega twarda ścianka boczna. Powiem szczerze, że najtwardsza na jakiej siedziałem :)
Jeśli chodzi o twardość boków to jest tak zzr>r888>ad08r>sport cup 2= profil xr >>> goodyear assymetric 2
Druga rzecz, która mnie zaskoczyła to głębokość rowków ąż 7mm.
Czyli mamy:
ad08r= assymetric 2 = 8mm> zzr =7mm> sport cup 2 =5,5mm > r888=5mm
Kolejna sprawa to nacięcia na krańcach rowków w przeciwieństwie do r888 są otwarte więc w deszcz musi być dużo lepiej.

Mieszanki a64 i a24 mimo, że jedna jest twardsza druga bardziej miękka mają wybite ten sam tread werar, który jest rekordowo niski i wynosi 20. Oj będzie przyczepnie. Jak porównuje w warunkach pokojowych paznokciem to w zzr wbija sie leciutko a w tych samych warunkach sport cup 2 jest plastikowy i paznokcia nie wbiję.
Co do wagi to
225/45r17 wazy 10,9kg, a 195/50r16 9,6 kg
Dla porównania ad08r 225/45r17 ważył 11kg, a sport cup 2 225/45r17 9,3kg.
Co ważne zzry mają też ranty ochronne dużo głebsze niż w sport cup 2. Szerokościowo ciut szersze niż sport cup 2.
Ogólnie wygląd na mega plus. Jestem pod mega wrażeniem tych opon. Zobaczymy jak spiszą się na Poznaniu.
Poza tym kupiłem od Mateusza 20mm dystanse na tył.
[url="https://naforum.zapodaj.net/b3bb8d966f69.jpg.html"]Obrazek[/url]
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » czwartek, 18 sierpnia 2016, 18:08

jestem po wymianie wiazki. jednak to nie przez wiazke przerywalo. okazalo sie ze po wymianie wiazki nadal wylacza sie emu. no to siup i podpinamy inne emu i tez znow sie wiesza. to kolejne nowsza wersja emu i szok zero wieszania. jestem troche w kropce. emu kolejny raz odsylam na gwarancje i bede walczyl z tematem. mam nadzieje ze na zlot uda mi sie znalesc jakies dzialajace emu :(
a tak poza tym troche regulacji walkami, troche zabawy zaplonem i paliwem i Mateuszowy silnik na moim osprzecie (bla bla bla walki przepustnice wieksz doloty itd.) wygenerowal taki wynik

http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... 5#p3192695

poza tym doszedl spoiler na klapie bagaznika z wlokna weglowego i udalo sie poprawic na torze poznan do: 1m56,32
fajnie bylo na koniec sezonu znow pojezdzic. abs lotusowy, gwint z tylu, spoiler na klapie bagaznika, nie zawieszajacy sie komputer w koncu sprawil przyjemnosc w czasie jazdy. moze nie zanotowalem zbyt czystego fajnego okrazenia (mysle ze do ugrania na tym setupie byla conajmniej jeszcze jedna sekunda), warunki moze nie byly idealne (mokry asfalt i 5 stopni na dworze) ale rowne na pewno dla wszystkich. troche mi doskwieraly 8 letnie r888 na przedniej osi przez co autko troche pluzylo przodem na niektorych zakretach ale przynajmniej wiem co mam do poprawy na przyszly sezon.
pare zdjec :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » niedziela, 17 lipca 2016, 20:37

wpadl na tyl gwint z lotusa cup 255 bilsteina A120D0046H . jest spora regulacja wysokosci i 10 skala ustawienia twardosci amorow. poki co mam ustawione na drogi najtwardziej czyli 10. sprezyny seria byly twardosci 268 lbs/in te nowe bilsteina sa 371 lbs/in. przod zostal seryjny wiec mam nadzieje ze auto w koncu chetniej bedzie wyjezdzac dupka.
http://www.llcc.it/YetAnotherForum.NET/ ... s&m=356045

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » niedziela, 5 czerwca 2016, 08:00

no i po zlocie w Poznaniu. 30 minut to trcohe malo by nauszyc sie toru i punktow dohamwoan stad kiepski wynik 2 minutowy. auto prowadzilo sie bardzo fajnie i reagowalo milo na odpuszczenie gazu w srodku luku pieknym zaciesnianiem. problemem byly punkty hamowan i ogolnie powtarzalnosc sily hamowania. nie wyszalalem sie. za krotko bylo sucho.
do zrobienia zostalo usuniecie awari:
- naprawa emu, bo sie znow resetowalo w czasie jazdy (co przy 30minut jazdy na torze bylo wkur...)
-wymiana pompy abs na 4 kanalowa bo w oplu jest dwu (bez absu nie ma jazdy i jest duzo duzo gorzej. przejechalem sie oplem speedsterem turbo Przemka to na dohamowaniach bez absu jest dramat i blokuje przednie kola)
-zmiana opon z przodu na nowsze (maja 8 lat)
- zlikwidowanie 1cm luzu na kierze (najprawdopodobniej luz na krzyzakach).
Poznan bardzo mi sie spodobal. myslalem ze ebdzie trudniejszy a jest torem dosc prostym i tych predkosci w lukach tez nie odczuwa sie jakos bardzo. niby 2 minuty okrazenie trwa a jakos takie krotkie i chce sie zaraz nastepne. samochod 15minutowe sesje znosil bezproblemowo. klocki sie nie rpzegrzewaly, opony nie zaczynaly plynac, silnik nie lapal temperatury. nic niepokojacego oprocz tych zwieszek emu.
musze wrocic na poznan w tym roku jeszcze bo ten czas zrobiony na pcozatku na lajcie nie wyglada za fajnie. 8s straty do Capazo i 6s straty do Jackkpl to jakis dramat.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

analiza moich poszczegolnych kolek na torze Poznan


1. 2:20.417 – wyjazdowe rozgrzewkowe
2. 2:06.251 – 1 pomiarowe
3. 2:04.703 – 2 pomiarowe
4. 2:19.078 – dojechałem do Ravo i odpuscilem (zostawilem sobie miejsce na nastepne okrazenie)
5. 3:09.090 – zjazd do boksu
47:12.549
6. 2:27.885 – kolko wyjazdowe 2 tury
7. 2:00.694 – 3 pomiarowe
8. 2:00.201 – 4 pomiarowe
9. 2:01.313 – dojechanie do ttr, wyprzedzanie i za szerokie wejscie w zakret
10. 3:07.751 – kolko zjazdowe
3:33:37.574
11. 2:47.001 – wyjazd na mokrym przez jackkpl moim autem
12. 2:36.115 – jego na lajcie przejechane kolko na mokrym
13. 3:01.304 – zjazd do boksow

www.mazdaspeed.pl/forum/download/file.php?id=104289
www.mazdaspeed.pl/forum/download/file.php?id=104290


z nowosci zakupilem sterownik abs z lotusa 111r. powiem jedno. rewelacja. kazdy opel speedster powinien taki miec w standardzie. przy gwaltownym wdepnieciu w pedal hamulca blokuje pieknie raz lewe raz prawe kolo przednie, a w serii dzialo sie tylko tyle ze dwukanalowy kontroler po prostu odpuszczal hamowanie przodu (pompowal pedal hamulca do gory) i auto przez okolo 5s po prostu jechalo bez jakiegokolwiek zwalniania. rewelacyjny ten abs i uwazam ze obowiazkowy.raz na nierownosciach nawet mi tyl zaczal uciekac i potrzebna byla korekta kiera na hamowaniu. ideal :) znow nie boje sie cisnac,
dla przypomnienia seria to
TRW S108196009
a ten zakupiony przeze mnie to wersja z lotusa elise 111r
TRW S108196012
juz tyle razy mialem przygody z seryjnym absem ktory odpuszczal hamowanie na 5s jak wyczuwal blokowanie przednich kol (czy to na wybojach czy to na piasku) ze po prostu musialem to miec.
raz rozpierniczony zderzak na ulezu, bo hebel odpuscil i pojechalem prosto w krzaki, raz zgiety wahacz bo abs odpuscil jak dojezdzalem na parkingu do kraweznika, raz prawie wladowalem sie w bagaznik jariski, gdy abs odpuscil gdy zaczalem hamowac ze 160km/h i 100 metrow prawie zabraklo by zwolnic do 90km/h. tego bylo dosc.
na prawde polecam kontroler lotusa bo oplowski 2kanalowy jest tak niebespieczny ze jazda oplem powinna bcy zabroniona.

http://www.vx220.org.uk/forums/topic/105204-exige-abs/

poza tym mialem luzy na krzyzaku przekladni kierowniczej. jakis centymetr na kierze poprzez niedociagniete sruby na walkach wieloklinowych. po skreceniu porzadniej auto w koncu nie plywa tak na drodze. wiec tez kolejny plus. teraz tylko naprawic emu i mozna leciec na Poznan ponownie i starac sie nabic jakis konkurencyjny czas.

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » piątek, 4 marca 2016, 19:20

cos tam sie dzieje.
tak wyglada autko po pomalowaniu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

dla przypomnienia stan poczatkowy:
Obrazek
Obrazek


ogolnie teraz zajmuje sie naprawa zawieszenia. 7 sworzni na 8 mialo luzy. oba drazki keirownicze sie rozlatywaly. ja nie wiem ze dawalem rade jakos na tych pojezdzawkach krecic czasy.
zalany nowy olej 0w-50 firmy penrite.
najnowsze zdjecia i opis na :
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopi ... &start=720

w kwietniu wybieram sie na tor Poznan.

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » niedziela, 20 grudnia 2015, 17:48

wspomnienia z Ryk. biedrona sie momentami zalapala.

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez Dziadek » wtorek, 6 października 2015, 14:41

Jak z nim rozmawiałem to dość dawno potestował i odstawił na półkę UHP

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » sobota, 3 października 2015, 16:57

no wlasnie nie wiem czy kiedykolwiek sprawdzal ad08r. to ze ma zla opinie o tych oponach to ja wiem.
szkoda ze tutaj: http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 13&st=1860
nie przetestowali ad08r. to bym mial jasnosc gdzie opona jest w rzedzie.

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez Dziadek » sobota, 3 października 2015, 15:16

Piwo, pogadaj z Robertem Mazurkiewiczem, obstawia większość załóg w pl, niejednokrotnie na różnych torach testowali różne semi i nie tylko, jego zdanie o AD08 jest jasne :) Test z życia a nie z netu mnie interesują.

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez piwo » sobota, 3 października 2015, 15:01

to co powiesz na to?
https://grassrootsmotorsports.com/artic ... es-part-2/
http://www.caranddriver.com/comparisons ... rison-test
http://media.caranddriver.com/files/mon ... tested.pdf
i wiem ze cupy sa duzo szybsze.
dlatego zamierzam isc w ta strone. moze pojde w slika michelin. nie wiem.
ale nazywanie ad08r smietnikiem jest bledem. to moim zdaniem jedna z najszybszych cywilnych opon.
wczesniej mialem goodyear assymetric 2 ktora wygrywa prawie kazdy test lub jest zawsze w czolowce. to byl smietnik dopiero.z ad08r tylko na tylnej osi jestem okolo 3s szybszy na kazdej minucie okrazenia.

Re: [Opel speedster 2.2]

Post przez Dziadek » sobota, 3 października 2015, 13:50

Wiem co wiem, na drogę ok ujdzie, tak samo jak ale gorzej niż r1r. A na tor żadne z w/w.

Góra

cron