Skoro 10 lat SRTB to upne swój temat. Udało się znaleźć zdrowy silnik (wbrew pozorom to już nie takie łatwe) i w Maju zrobić Swapa, na 1.6 16V od S16
Oprócz tego doszło jeszcze troche gratów...
- Bilstein B8 na przód i tył (nowe łożyska i poduszki)
- dedykowany dolot Simota wraz z filtrem
- 2 calowy przelotowy customowy wydech, nierdzewka od Longlife (był do Saxo, ale dopasowałem pod 106)
- dołożony środkowy przelot od RM MOTORS - bez niego z wydechu non stop wystrzały
- przewody w stalowym oplocie Black Diamond
- korektor siły hamowania RRS
- short shifter OBP turret type
Oczywiście wszystko pod czujnym okiem Inżyniera prowadzącego - Kubasa
W tym sezonie muszę jeszcze wymienić skrzynie, bo w obecnej od Saxo VTS coś od początku sobie terkoce oraz dorwać Stab 24 mm na tył. Póki co mam 22 mm też z VTSa.
W chwili obecnej samochód daję ogromną frajdę z jazdy, świetnie przyspiesza, dobrze hamuje i fajnie się tym lata po zakrętach
W chwili obecnej ma około 120-130 koni.
Skoro 10 lat SRTB to upne swój temat. Udało się znaleźć zdrowy silnik (wbrew pozorom to już nie takie łatwe) i w Maju zrobić Swapa, na 1.6 16V od S16
[img]http://oi67.tinypic.com/290vofo.jpg[/img]
[img]http://oi65.tinypic.com/2v2tifm.jpg[/img]
[img]http://oi66.tinypic.com/4htd3a.jpg[/img]
Oprócz tego doszło jeszcze troche gratów...
- Bilstein B8 na przód i tył (nowe łożyska i poduszki) 8)
- dedykowany dolot Simota wraz z filtrem
- 2 calowy przelotowy customowy wydech, nierdzewka od Longlife (był do Saxo, ale dopasowałem pod 106)
- dołożony środkowy przelot od RM MOTORS - bez niego z wydechu non stop wystrzały :oops: :mrgreen:
- przewody w stalowym oplocie Black Diamond
- korektor siły hamowania RRS
- short shifter OBP turret type
Oczywiście wszystko pod czujnym okiem Inżyniera prowadzącego - Kubasa :)
W tym sezonie muszę jeszcze wymienić skrzynie, bo w obecnej od Saxo VTS coś od początku sobie terkoce oraz dorwać Stab 24 mm na tył. Póki co mam 22 mm też z VTSa.
W chwili obecnej samochód daję ogromną frajdę z jazdy, świetnie przyspiesza, dobrze hamuje i fajnie się tym lata po zakrętach ;) W chwili obecnej ma około 120-130 koni.