[93' Nissan 200SX S13]

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.

BBCode jest wyłączony
Uśmieszki są wyłączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: [93' Nissan 200SX S13]

Re: [93' Nissan 200SX S13]

Post przez Gregor » niedziela, 12 listopada 2017, 13:29

Nie mam pojęcia, musiałbym sprawdzić przyspieszenie, seryjnie ma 6,9s 0-100km/h i Vmax 230km/h, teraz powinno być trochę lepiej :)

Re: [93' Nissan 200SX S13]

Post przez weede » środa, 8 listopada 2017, 22:18

To już bardzo ładnie, jakie to ma osiągi?

Re: [93' Nissan 200SX S13]

Post przez Gregor » niedziela, 5 listopada 2017, 15:27

Z nowości, jakiś czas temu założyłem sprzęgło dwutarczowe i nissan pojechał na hamownię.
Wynik 242,9KM i 306Nm na 0,9bara. Przez zimę coś się pogrzebie i na wiosnę może dmuchnie się trochę więcej :)

Re: [93' Nissan 200SX S13]

Post przez --orzech-- » piątek, 29 września 2017, 20:17

widziałem w tym tygodniu na mieście ... fajnie się prezentuje

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

[93' Nissan 200SX S13]

Post przez Gregor » niedziela, 27 sierpnia 2017, 18:46

Marka i Model
- Nissan 200sx s13 1993r

Modyfikacje Silnika
- 1.8 DOHC turbo CA18DET
Chłodniczka oleju z Mazdy RX8 czeka na założenie

Układ Dolotowy
- intercooler FMIC.PL 550x140x65, orurowanie 2,25"
- BOV Properfekt typ I
- stożek SIMOTA
MBC Properfekt czeka na założenie

Układ Wydechowy
- Turbo T28 z modelu S14
- wydech 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych, wszystko łączona na v-bandach
- downpipe ze screamer pipe'em

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
- pompa paliwa Epman 255l/h
- akumulator przeniesiony do bagażnika.
- wiązka w przednich nadkolach przeniesiona wyżej żeby nie obcierała o koła

Zegary:
- Boost/vaccum
- ciśnienie oleju
- temp oleju
- EGT

Układ Napędowy
- szpera 100%
- felgi Japan Racing JR3, przód 18"x8 et30 +5mm dystans, tył 18"x9 et40 +6mm dystans, opony 225/35
- wywalona chłodnica tylnego dyfra
- sprzęgło dwutarczowe od Erisona


Układ Hamulcowy
- tarcze przód 320 mm z Nissana Murano + zacisk z BMW e38 4 tłoczkowy
- tył seria
- większa pompa hamulcowa
- nowe przewody miedziane
- przewody w oplocie Black Diamond

Modyfikacje Zawieszenia
- wypiaskowane i odmalowane całe zawieszenie
- poliuretany silver project w cały zawieszeniu
- gwint ISC Drift 8kg/mm przód i 6kg/mm tył
- stabilizator tylny

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
- wyrzucone całe wnętrze poza boczkami drzwi
- Kierownica QMS 36mm
- naba MOMO
- fotele Mirco S2
- 4 punktowe pasy OMP 3" ramieniowe i 2" biodrowe
- C-pillar bar od Erisona do mocowania pasów

Body KIT i Oświetlenie
- usunięte wszystkie dziury i ogniska rdzy, zakonserwowane całe podwozie
- wnętrze pomalowane na czarno, komora silnika częściowo pomalowana na czarno, reszta pewnie na przyszły sezon po wyjęciu silnika
- pomalowany tymczasowo w podkład
- zmienione przednie reflektory na Clear i nowe lepsze żarówki


Fabryczna Moc i Moment:
169KM 225Nm

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
242,9KM i 306Nm @0,9bara

Zdjęcia

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Góra

cron