['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Odpowiedz


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.

BBCode jest wyłączony
Uśmieszki są wyłączone
Przegląd wątku
   

Rozszerz widok Przegląd wątku: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez --orzech-- » czwartek, 1 września 2016, 21:59

Widzialem Cię kilka razy na trasie. Zajebiście go używasz :) szacunek :)

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez weede » czwartek, 1 września 2016, 20:59

Fajnie, że cierpliwie kontynuujesz projekt

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez MacMax » czwartek, 1 września 2016, 17:43

Skoro 10 lat SRTB to upne swój temat. Udało się znaleźć zdrowy silnik (wbrew pozorom to już nie takie łatwe) i w Maju zrobić Swapa, na 1.6 16V od S16

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oprócz tego doszło jeszcze troche gratów...

- Bilstein B8 na przód i tył (nowe łożyska i poduszki) 8)
- dedykowany dolot Simota wraz z filtrem
- 2 calowy przelotowy customowy wydech, nierdzewka od Longlife (był do Saxo, ale dopasowałem pod 106)
- dołożony środkowy przelot od RM MOTORS - bez niego z wydechu non stop wystrzały :oops: :mrgreen:
- przewody w stalowym oplocie Black Diamond
- korektor siły hamowania RRS
- short shifter OBP turret type

Oczywiście wszystko pod czujnym okiem Inżyniera prowadzącego - Kubasa :)

W tym sezonie muszę jeszcze wymienić skrzynie, bo w obecnej od Saxo VTS coś od początku sobie terkoce oraz dorwać Stab 24 mm na tył. Póki co mam 22 mm też z VTSa.


W chwili obecnej samochód daję ogromną frajdę z jazdy, świetnie przyspiesza, dobrze hamuje i fajnie się tym lata po zakrętach ;) W chwili obecnej ma około 120-130 koni.

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez MartinDeu » środa, 17 czerwca 2015, 22:39

tak :) to na OZ jest moje :) miałem jeszcze jedno clio 5 drzwiowe, ale poszło na złom czego teraz żałuję bo mogłem je zamienić silnikami, niby ten i ten 1.4 monowtrysk 75km a ten 3 drzwiowy na fabrycznym ogumieniu setke robi w 11,5-12s a ten drugi robił 9,5-10 :) nawet w drodze na złomowanie kumpel jadący tą drugą clijówką objeżdżał mnie jak chciał ... oczywiście jak skończe lanosa to zacznę robić clio, zawias ciut niżej + grzebanie w silniku :)

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez Arczi » środa, 17 czerwca 2015, 19:08

W 14" (jak z 6-7 lat temu szukalem do czerwonego) to sesowna opona byla tylko 185/50 (a520) albo 195/45(RS1 i od biedy T1R). Zostalem z 2-ma kpl RS1 194/45 :)
W 15" w profilu /50 na codzien do dupowozu nie jest zle. Jest duzy wybor w oponach i sa tanie.
W 15" w profilu /45 jest slabo z dobra opona. Od biedy T1R i ponoc jakis Bridge sa ok ale nie mialem. F1 tez daje rade w miare ale poskladalem kpl kol na RS1.

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez MacMax » środa, 17 czerwca 2015, 09:26

Martin - Twoje Clio stoi na OZ? jak tak to zwróciłem na nie uwagę;) Jak się jezdzi na 15? Bardzo fajnie, ale przy tym silniku czuć różnicę, wolniej się trochę napędza na mojej R15, ale Bridze rekompensują to w zakrętach :evil: jak juz bede mial ok 120 koników bedzie przyjemniej. Z tym ze mam własnie 195/50R15 a teoretycznie powinienem zalożyć profil jak Arczi - 45 - jednak nie znalazłem gumy, która mi pasowała w tym rozmiarze. Szkoda że 14 wymiera, bo tak samo problem mam na pucharówkach, gdzie powinienem jezdzić na 185/55R14..

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez Arczi » poniedziałek, 15 czerwca 2015, 15:40

MartinDeu napisał(a):no to fajnie jak zmienie silnik na większy to przerzucę sie na 15 bo tych 14 185/50 praktycznie nie ma wyboru
W czerwonym 1.1 mam 195/45/14 RS1 i daje rade :)
W sumie to mam 2 kpl takich opon z tym ze jedne mam aktualnie zalozone na felgach od Saxo na "mokre Kielce".
Osobiscie jestem monotematyczny w kwestii opon :lol:

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez Dziadek » sobota, 13 czerwca 2015, 08:12

Niestety 14" wymiera, albo 13 albo 15/16

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez MartinDeu » piątek, 12 czerwca 2015, 21:11

Arczi napisał(a):
MartinDeu napisał(a):jak takie małe wozidełko prowadzi sie na 15 ?
U siebie mam 195/45/15 i innego kola na codzien niechce :mrgreen: Prowadzi sie swietnie.

no to fajnie :mrgreen: jak zmienie silnik na większy to przerzucę sie na 15 bo tych 14 185/50 praktycznie nie ma wyboru :shock: 1 strona na allegro nowych i używanych łącznie :shock: a 15 jest w chu.. i jeszcze więcej tyle ze do 75km pchać 15 to troche lipa :) w sumie wpadłem na pomysł żeby na 1 dzień przełożyć z lanosa 195/45 r16 tak w ramach testu, zapewne skutecznie go spowolni ale może na zakrętach będzie lepiej

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez Arczi » czwartek, 11 czerwca 2015, 22:29

MartinDeu napisał(a):jak takie małe wozidełko prowadzi sie na 15 ?
U siebie mam 195/45/15 i innego kola na codzien niechce :mrgreen: Prowadzi sie swietnie.

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez MartinDeu » piątek, 5 czerwca 2015, 22:05

fajny bolid :D widziałem go dzisiaj u mnie pod wieżowcem i stwierdzam że po dołożeniu drugiego kubła byłby ideoloo :D fajnie w nim wyglądają te 15, kawałek dalej stało moje clio, tak popatrzyłem na tego i tego po czym stwierdziłem że jednak kupiłem za małe koła, mam oz racing 185/50r14. jak takie małe wozidełko prowadzi sie na 15 ?

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez kubas » poniedziałek, 11 maja 2015, 11:20

Różowy wygląda coraz lepiej!

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez STELMI » poniedziałek, 11 maja 2015, 06:31

fajne to małe wozidełko, w tym pakiecie bardzo mi się podoba!
A jak tam silnik?

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez weede » niedziela, 10 maja 2015, 14:17

Też robiłem 206 w Antałexie - dają solidną gwarancję na robotę więc są pewni siebie :)

Re: ['97 Peugeot 106 "Rallye"]

Post przez MacMax » niedziela, 10 maja 2015, 12:38

Tylne zawieszenie już ogarnięte - także zawias i hamulce mam już jak w GTI a nawet lepiej :evil:
Całość poskładana na poliuretanie, tak jak już pisałem, dodatkowo została wymieniona pompa hamulcowa z 406.

Obrazek

Następnie pojechałem do Antałexu żeby odpowiednio ustawili mi wysokość auta - chciałem żeby zachowało odpowiednią sylwetkę, lekko opadającego progu przy zachowaniu równego prześwitu między oponą a nadkolem. Jestem zadowolony, tył usiadł ok 3 cm czyli na taką wysokość jak obniża go przednia spręzyna:)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Obrazek trochę tam tego mają... :shock:

Góra

cron