przez STELMI » piątek, 22 lipca 2011, 21:28
VC to dobre auta, tuleje pływające to nic nowego, jeszcze w VB zdarzało się im siadać na naszych drogach, jednak wymiana raz na 160k km to chyba nie tragedia. Problemy pojawiają się w 1.8 140KM jak chcesz założyć lub kupić z założonym LPG. Rzeczy które wychodzą to:
błędy cewki (niekoniecznie musi być to uszkodzona cewka, czasem wystarczy skasować błąd na kompie, a czasem wina leży zupełnie gdzie indziej - po stronie wtryskiwaczy benzyny, które przez nieco wyższą temp silnika się zapiekają, a na kompie i tak pojawia się błąd cewki)
problemy z "miękkimi" gniazdami zaworowymi
Jeżeli chcesz jeździć i mieć benzynę to możesz go kupić, ale jeżeli chcesz LPG to kup tą słabszą jednostkę.
Jeżeli się pokusisz na V6 i LPG to również może Ciebie spotkać niemiła niespodzianka, którą są pokryte teflonem tłoki. Jak instalacja będzie ustawiona zbyt ubogo to teflon z tłoków w tych silnikach potrafi się łuszczyć i odpadać. Bez LPG nie ma z tym żadnych problemów.
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978