wolne przemyslenia nt zmiany auta

Forum głowne SRTB

Moderatorzy: Brychu, Fiveopac

wolne przemyslenia nt zmiany auta

Postprzez dave » piątek, 22 lipca 2011, 11:58

elo. myslalem o kupnie czegos normalniejszego dla siebie ale chyba najpierw bedzie zmiana vectry ktora smiga moja ola. tu rdza, tam rdza, niby nic wielkiego ale zaczyna sie chyba latanie opla, troche mi szkoda no ale mniejsza o to.. poczatkowo myslalem nad vectra c gts 1,8 ale jakos tak konrad mnie troche nastraszyl ze elektronika elektronika i jeszcze raz elektronika, wiec teraz rozgladam sie troche za audi a4 b6 sedes lub kombi. mysle ze najlepszym wyjsciem bedzie benzyna ale bez turbo, wolalbym wolnossacy pod gaz. czy ktos mial do czynienia z 2,0 benz lub tez 2,4 v6? jak to sie sprawuje? jakies bolaczki tych silnikow? diesel wchodzilby w gre ale wiadomo ze przebiegi 250k+ w takich autach to juz norma, w benzynie powinno byc nieco mniej. wpadlo mi dzis cos takiego w oko http://moto.allegro.pl/a4-2-0-avant-z-n ... 80640.html
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez STELMI » piątek, 22 lipca 2011, 12:11

że niby co się z elektroniką dzieje w VC?
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez Brychu » piątek, 22 lipca 2011, 14:05

Jak będziesz szukał 2.4 V6 Audi to zawsze sprawdzaj moc. Mało kto wie, że występowały wersje 100kW (136 KM), które w ogóle nie jadą, a sprzedający niechętnie się do tego przyznają.
Całe życie piachem w ryj.
Avatar użytkownika
Brychu
thebestest of SRTB
 
Posty: 2717
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dave » piątek, 22 lipca 2011, 14:28

Brychu, dzieki, tzn mi najbardziej odpowiadalby taki 2,0. ok 130 km to jest w sam raz auto w trase ktore zapewne nie spali hektolitrow benzyny/gazu. problem w tym ze kompletnie nie wiem co to za silnik, czy to stara sprawdzona konstrukcja czy jakis wynalazek. 1,6 benz 102 km to za malo a 1,8t nie chce. STELMI, generalnie nie dopytywalem, ogolnie mi sie vc w gts podoba, takie troche lepiej wygladajace auto na codzien. jak masz jakies spostrzezenia/doswiadczenia to pisz bo chetnie poczytam. jesli chodzi o vc interesowalaby mnie chyba tylko 1,8l a juz napewno benzyna.
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez jedrekx » piątek, 22 lipca 2011, 14:48

odnośnie A4 B6 to ja powiem tak. poniżej 27-30 tys nawet nie ma co podchodzić do auta, silniki 2.0 są podobno tragiczne tj. wpieprzają oleju co nie miara.. ogólnie nie ma pochlebnych opinii co do 2.0, o 2.4 za wiele nie wiem gdyż mało jest tych silników w A4. może lepiej 3.0 jeśli wolnossak? albo 1.8T? zarejestruj się na A4-klub.pl tam jest pełno informacji i chłopacy chętnie pomagają. VC za to jest bardzo fajna :) miałem 2.2 dti i byłem zadowolony z auta.
Avatar użytkownika
jedrekx
Frequent User
 
Posty: 276
Dołączył(a): środa, 13 lutego 2008, 20:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: MB

Postprzez Arkadius » piątek, 22 lipca 2011, 20:40

2.4 w Audi bardzo fajny motor. Sąsiad ma A6 B5 163KM? lata ciągle do Francji i back i oprócz eksploatacyjnych rzeczy nic nie robi z motorem.

Ale VC ma zdecydowanie "trwalsze" zawieszenie od Audi chociaż w VC musisz do przodu kupić cały wahacz bo ma niewymienny sworzeń (250-500zł) a z tyłu padają tylko pływające tuleje a co do elektroniki w VC to standard w silnikach serii "Z" czujnik wałka, wału, cewka (300-500zł) i sondy zbyt tanie nie są :)
AM Performance - tel.691 401 590

RX-8
Vel Satis 2.0T
Arkadius
Forum Clubber
 
Posty: 525
Dołączył(a): sobota, 6 stycznia 2007, 19:08
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Auto: Vel Satis

Postprzez STELMI » piątek, 22 lipca 2011, 21:28

VC to dobre auta, tuleje pływające to nic nowego, jeszcze w VB zdarzało się im siadać na naszych drogach, jednak wymiana raz na 160k km to chyba nie tragedia. Problemy pojawiają się w 1.8 140KM jak chcesz założyć lub kupić z założonym LPG. Rzeczy które wychodzą to:
błędy cewki (niekoniecznie musi być to uszkodzona cewka, czasem wystarczy skasować błąd na kompie, a czasem wina leży zupełnie gdzie indziej - po stronie wtryskiwaczy benzyny, które przez nieco wyższą temp silnika się zapiekają, a na kompie i tak pojawia się błąd cewki)
problemy z "miękkimi" gniazdami zaworowymi

Jeżeli chcesz jeździć i mieć benzynę to możesz go kupić, ale jeżeli chcesz LPG to kup tą słabszą jednostkę.

Jeżeli się pokusisz na V6 i LPG to również może Ciebie spotkać niemiła niespodzianka, którą są pokryte teflonem tłoki. Jak instalacja będzie ustawiona zbyt ubogo to teflon z tłoków w tych silnikach potrafi się łuszczyć i odpadać. Bez LPG nie ma z tym żadnych problemów.
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez andy » piątek, 22 lipca 2011, 21:52

Co do 2.0 audi to nie jestem pewien ale to jest 2.0 20v taki sam jak w passacie 3bg a to wlasciwie ten sam silnik co 1.820v z 3B tyle ze rozwiercony wiec jednostka raczej sprawdzona i nie zawodna ;)
Aha sam wolal bym kupic passata b5fl niz a4b6 bo niby podobne auta ale:
audi ladniejsze ale w pasaacie wiecej miejsca a wole przestrzen :mrgreen:
"Twoj samochod jest wtedy wystarczajaco szybki, gdy stojac rankiem przed nim boisz sie go otworzyc"-Walter Röhl
andy
Super user
 
Posty: 240
Dołączył(a): piątek, 1 lutego 2008, 12:55
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Dziadek » piątek, 22 lipca 2011, 22:40

I think there's a defect in my rear view mirror - everything reflected in it seems to disappear extremely quickly.
Avatar użytkownika
Dziadek
thebestest of SRTB
 
Posty: 4614
Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2007, 22:45
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez dave » sobota, 23 lipca 2011, 07:14

jedrekx, 3,0 to za duzo, wiekszosc to miasto i tak bedzie jezdzic w miescie, 20-25k/rok to bedzie max. a diesla w oplu nie uznaje ;)STELMI, czyli 1,8 125 km? o v6 napewno sie nie pokusze ;) a jeszcze moze by wchodzila w gre octavia 2.. Dziadek, za duza krowa do miasta ;)
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez STELMI » sobota, 23 lipca 2011, 09:06

dave napisał(a):STELMI, czyli 1,8 125 km? o v6 napewno sie nie pokusze ;) a jeszcze moze by wchodzila w gre octavia 2..

tak, dokładnie, a co do Octavii 2 to w 1 masz mniej problemów z zawieszeniem, bo jest na jednym wahaczu. U mnie teraz pierwszy raz było cokolwiek dotykane w zawieszeniu od fabryki, tj. po 8 latach i 175k km. W O2 masz dużo więcej tulei i częściej siadają.
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez dave » sobota, 23 lipca 2011, 09:35

STELMI, a to jest to samo co w vb po lifcie? tram chyba tez byl 125km silnik. a moze ktos ma jeszcze jakies propozycje odnosnie auta. generalnie kwota to max 20k wiadomo jak bedzie trzeba cos dolozyc to tam kilka kpln mozna dolozyc.
dobrze ze piszecie o tym vc ze nie ma sie co bac, ja moze konrada wtedy zle zrozumialem, no nieistotne ;)
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez STELMI » sobota, 23 lipca 2011, 10:07

tak, dokładnie. X18XE był jeszcze w VB przedliftowych i miały 115KM i 170Nm, w VC wg różnych źródeł miały 122-125KM i ok 167Nm, ale to praktycznie ten sam silnik.
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez ERDII » sobota, 23 lipca 2011, 10:21

Dave może jestem troche monotematyczny z polecaniem 166 ale zobacz...za jakie pięniądze masz naprawdę super wypsażone, bezawaryjne!! i ładne auto! Chce kupic juz trzeci taki samochód. Moich paru znajomych nimi smiga i są mega zadowoleni!!

http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-166-j ... 80182.html

http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-166-2 ... 66646.html
Stacja Kontroli Pojazdów SKP MOTORS
Bydgoszcz ul.Inwalidów 1
tel.52 348 91 01 , 509 926 126
http://www.przeglady-skpmotors.pl/
ZAPRASZAM!!!!!!!!
TRANSPORT AUTOLAWETA!! NAJNIŻSZA CENA!! 788016140!!!!!!!!
ERDII
Forum Clubber
 
Posty: 564
Dołączył(a): piątek, 19 stycznia 2007, 22:45
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Postprzez ERDII » sobota, 23 lipca 2011, 10:26

Stacja Kontroli Pojazdów SKP MOTORS
Bydgoszcz ul.Inwalidów 1
tel.52 348 91 01 , 509 926 126
http://www.przeglady-skpmotors.pl/
ZAPRASZAM!!!!!!!!
TRANSPORT AUTOLAWETA!! NAJNIŻSZA CENA!! 788016140!!!!!!!!
ERDII
Forum Clubber
 
Posty: 564
Dołączył(a): piątek, 19 stycznia 2007, 22:45
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Następna strona

Powrót do Ogólne