['97 A3 8L ] 1,9TDIultra klekot

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

['97 A3 8L ] 1,9TDIultra klekot

Postprzez eject » wtorek, 5 sierpnia 2008, 17:13

Marka i Model
Audi A3 1,9TDI Ambition

Modyfikacje Silnika - Status
Seria

Układ Dolotowy - Status
Seria

Układ Wydechowy - Status
Seria

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - Status
Seria

Układ Napędowy - Status
Seria

Układ Hamulcowy - Status
Seria

Modyfikacje Zawieszenia - Status
Seria Ambition

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - Status
Seria

Body KIT i Oświetlenie - Status
Boczne Kierunki wymienilem na biale

Fabryczna Moc i Moment:
- Moc ( KM (kw) / obr/min. ) 90 (66) / 4000
- Moment obrotowy (Nm / obr/min.) 202 / 1900

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
Seria

Zdjęcia
ObrazekObrazekObrazekObrazek
eject
 

Postprzez qualin » wtorek, 5 sierpnia 2008, 17:24

zwykly, seryjny turbognojek do wozenia tylka z punktu A do B :P
szkoda ze najslabsza jednostka TDI :(
Obrazek
Avatar użytkownika
qualin
Frequent User
 
Posty: 481
Dołączył(a): wtorek, 8 maja 2007, 23:06
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Brychu » wtorek, 5 sierpnia 2008, 17:26

Ten najsłabszy TDI to chyba jeden z najbardziej pancernych TDI jakie produkowano. Dzisiejsze TDI pod względem awaryjności się do niego nie umywają. Zużycie paliwa na świetnym poziomie, osiągi nie powalają ale jeździłem takim A3 90 KM po programie i już jeździł wystarczająco dobrze. W tym silniku przecież jedyne co się psuje t przepływomierz. Uważam, że to świetne silniki i zawsze będę je polecał.
Całe życie piachem w ryj.
Avatar użytkownika
Brychu
thebestest of SRTB
 
Posty: 2717
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez tomi » wtorek, 5 sierpnia 2008, 19:33

ładna trójeczka, jakies plany jeżeli chodzi o modyfikacje??
OT: dopuki nie zrobie swapa będe miał z kim stanąć na kresce :P
tomi
Forum Killer
 
Posty: 976
Dołączył(a): niedziela, 9 września 2007, 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez eject » wtorek, 5 sierpnia 2008, 19:45

z planow to wtryski od ASZ wirusek w dalszych to FMIC i moze wieksze turbo ale z tym to juz wieksza rzezba bedzie ;/ a puki co to mocy troszke brak no ale jezdzi pieknie
eject
 

Postprzez rumianko » wtorek, 5 sierpnia 2008, 21:29

eject napisał(a):z planow to wtryski od ASZ
chyba cos pomyliles. Jakim cudem pasuja gniazda wtryskow od VP do PD? Pozatym to wogole sie nie da zrobic.

Ps. A3 jest fajna ale szkoda ze seria.......
Avatar użytkownika
rumianko
Frequent User
 
Posty: 437
Dołączył(a): środa, 6 czerwca 2007, 12:46
Lokalizacja: inowrocław

Postprzez eject » środa, 6 sierpnia 2008, 05:43

z tego c czytalem to pasuja niby ;]
eject
 

Postprzez STELMI » środa, 6 sierpnia 2008, 08:44

eject napisał(a):z tego c czytalem to pasuja niby ;]

ludzie w internecie wypisują różne mity, nie we wszystko można wierzyć, sam się o tym kilkukrotnie przekonałem

Ładne auto i znajomy mi silnik ;)
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez rumianko » środa, 6 sierpnia 2008, 08:55

eject napisał(a):z tego c czytalem to pasuja niby ;]


nie pasuja na 100% pozatym to inna technologia, VP jest na jednej pompie + 4 wtryski a PD jest sam w sobie mała pompka i wtryskiem, nie bez powodu zwie sie pompowtryskiem.

jedynie co mozesz to na poczatek wtryski włozyc od AFN`a, turbo od AWX i FMIC i bedzie przyjemnie około 150KM ;)
Avatar użytkownika
rumianko
Frequent User
 
Posty: 437
Dołączył(a): środa, 6 czerwca 2007, 12:46
Lokalizacja: inowrocław

Postprzez Kamil Wolski » środa, 6 sierpnia 2008, 09:55

eject napisał(a):z tego c czytalem to pasuja niby ;]


Poczytaj temat o autkach Rumianko i Dave'a z forum, zrozumiesz dlaczego w sprawach TDI warto ich słuchać a nie ludzi z autokącika ;).
Kamil Wolski
thebestest of SRTB
 
Posty: 2016
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dave » środa, 6 sierpnia 2008, 14:18

tak jak rumianko pisze- nie da sie, to zupelnie inny uklad zasilania co nie znaczy ze twoj silnik jest zly. jesli chodzi o wytrzymalosc to twoj silnik jest konstrukcja pancerna tak jak napisal brychu. ja jestem zdania ze te silniki byly znacznie lepsze niz ARL/ASZ (jesli chodzi o trwalosc oczywiscie) ;)
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez eject » środa, 6 sierpnia 2008, 15:08

no tak jesli chodzi o trwalosc to mowilo mi to juz wielu ludzi ale moc by sie zdala wieksza ;]
no tak sprawdzilem jeszcze raz to mialy byc wtryski od ASV ;]
eject
 

Postprzez FELIPE » czwartek, 7 sierpnia 2008, 21:58

ja mialem seryjne 90ps (AHU) i wtryski od ASV (mozna tez od AFN) plus program, co prawda musiałem robić korektę softu ale przy turbinie sprawnej w 100% mozna wyciagnac >120ps

silniki 90ps w A3, Golfach, Octaviach były inne, nawet bardziej pancerne od tego który ja mam (montowano go w A4, Paskach itp)

rumianko napisał(a):turbo od AWX i FMIC i bedzie przyjemnie około 150KM


rumianko, czy turbo od AWX tez podejdzie do mojego?? :) mam wlasnie swoja turbine do regeneracji, chcialem robic hybryde, ale sie zastanawiam czy nie lepiej zmienic sterowanie i zalozyc cos wiekszego?
www.felgi.pl PRZYMIERZ DOWOLNE FELGI NA SWOIM AUCIE
www.oponeo.pl OPONY W NAJLEPSZEJ CENIE
FELIPE
thebestest of SRTB
 
Posty: 1025
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 14:49
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Postprzez eject » czwartek, 7 sierpnia 2008, 23:04

rumianko napisał(a):
eject napisał(a):z tego c czytalem to pasuja niby ;]


jedynie co mozesz to na poczatek wtryski włozyc od AFN`a, turbo od AWX i FMIC i bedzie przyjemnie około 150KM ;)


ale turbo od awx bedzie pasowac normalnie?? nie trzeba dorabiac zadnego obwodu sterujacego?? bo w moim agr jest zwykle turbo bez zmiennej geometri lopatek ;/ a nie iem jak te turbo z awx
eject
 

Postprzez FELIPE » piątek, 8 sierpnia 2008, 10:04

turbo w 90ps ma inne sterowanie, trzeba przerabiac

poza tym przerobka kolektora tez konieczna
www.felgi.pl PRZYMIERZ DOWOLNE FELGI NA SWOIM AUCIE
www.oponeo.pl OPONY W NAJLEPSZEJ CENIE
FELIPE
thebestest of SRTB
 
Posty: 1025
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 14:49
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Szybka odpowiedź


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
   
Następna strona

Powrót do Nasze auta



cron