['93 Ford Probe GT 2.5 V6]

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

Postprzez Brychu » poniedziałek, 29 września 2008, 23:26

Siłowniki od klapy podobno można zaadaptować od VW T4. Z oponami 225 nie przesadzałbym, taką szerokość mają fabrycznie wersje GT i po koleinach to jest dramat: ja w swoim byłym Probe zmieniłem je na 205 i jeździło się dużo lepiej.

Fajnie te samochody wyglądają mimo wieku, szkoda że nie są tak szybkie na jakie wyglądają.

Edit: szkoda też że przy dynamicznej jeździe (no, powiedzmy bardzo dynamicznej) dosłownie widać jak wskazówka od paliwa przesuwa się w lewo.

VRISy działają jak należy ?
Całe życie piachem w ryj.
Avatar użytkownika
Brychu
thebestest of SRTB
 
Posty: 2717
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pit » wtorek, 30 września 2008, 12:31

Brychu napisał(a):...zmieniłem je na 205 i jeździło się dużo lepiej

Ma Brychu rację. 225/35R18 miałem przez jakiś czas, zmieniłem na 215/40R17 i to jest rozsądny max dla Twojego auta. Na 18 calach przy chęci zachowania oryginalnego promienia koła, jazda po naszych drogach to męka.

RySiOtm napisał(a):...nie bardzo wiem jak je sprawdzic.

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=9841
Generalnie na tym forum znajdziesz wiele tematów odnośnie Twojego auta.
486 KM, 530 Nm
1.3 0V
Avatar użytkownika
Pit
Forum Killer
 
Posty: 980
Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:10
Lokalizacja: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Brychu » wtorek, 30 września 2008, 14:10

fordprobe.pl też jest takie forum.
Całe życie piachem w ryj.
Avatar użytkownika
Brychu
thebestest of SRTB
 
Posty: 2717
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Szybka odpowiedź


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
   

Powrót do Nasze auta