Witam i aktualizuje temat.
Auto nadal jest w moich rekach. Ponizej krotki opis tego co sie przez ten czas dzialo.
Zaraz po zakupie auto wygladalo tak:
Tak auto zimuje
Jedna z pierwszych rzeczy jakie zrobilem byl montaż CB radia. Model to Johnny2. Radio jest zamontowane na stale
Niezbyt dluga ale w zupelnosci wystarczajaca antena.
Niektorzy smieja sie ze z ta antena zeta wyglada jak samochod "na radio"
Zaraz pozniej zakupilem przednia rozporke kielichow
Zawsze podobaly mi sie auta z oryginalnym rollbar. Liczylo sie tez poczucie bezpieczenstwa wiec jakims czasie zdecydowalem sie na zakup kompletnego rollbar
Krotko po montażu rollbar udalo mi sie zakupic oryginalny windschott.
Jazda z windschottem jest o wiele przyjemniejsza choc jego wyglad nie jest zbyt atrakcyjny.
Tutaj foto jeszcze bez rollbar i windschotta ale za to z oryginalnya oslona na dach.
Niestety prawie w ogole nie uzywam tej oslony poniewaz po zdemontowaniu zajmuje prawie cale miejsce w bagazniku a po drugie kiedys jak zdarzylo mi sie go uzyc i w trasie zlapala mnie ulewa to nim zdarzylem ja zdjac to w aucie mialem juz pelno wody.
W wolnym czasie zamontowalem sobie oryginalny tempomat
Pozniej zmienilem manetke na na taka co ma napisy w jakims bardziej zrozumialym jezyku
Z czasem zdecydowalem sie na zestaw BIG BRAKE z E46 330.
Niestety nie zrobilem foto big brake w porownaniu do serii.
Z reguly staram sie dbac o kondycje miekkiego dachu.
Jakis czas temu zdecydowalem sie na konserwacje podwozia
Pojawialy sie tez mniej znaczace gadzety
Oryginalny dywanik w srodkowy schowek
Przewod sprzegla w oplocie bez CDV
W tylnej belce zamontowalem camber plates
śruby acentryczne i podkladki
Z tegorocznych modow najwazniejsze to:
piaskowanie i malowanie 4 felg,
nowe opony na przednia os
Sprezyny Sparco -30
Porownanie na seryjnych sprezynach i na -30
A z najwazniejszych rzeczy to w tej chwili auto przechodzi kuracje wzmacniajaca poprzez swap na 3,2.
Pozdrawiam