Z3,2 Roadster - mityczne 2,8 na sterydach

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

Z3,2 Roadster - mityczne 2,8 na sterydach

Postprzez saron22 » sobota, 31 stycznia 2009, 22:18

Marka i Model
BMW Z3 E36/7 seryjnie 2,8i 1998r.

Modyfikacje Silnika
swap S50B32

Układ Dolotowy
S50

Układ Wydechowy
S50

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
5 barowa pompa z S50

Układ Napędowy -
fabryczna szpera

Układ Hamulcowy -
zestaw big brake z E46 330d 325mm


Modyfikacje Zawieszenia -
Sprezyny obnizajace Sparco -30, camber plates, stabilizatory Z3///M - w drodze, rozporka Wiechers, dystanse HR 20mm/strona


Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fabryczny zestaw Harman Kardon, radio - jakis tam Clarion, dolozony tempomat, oryginalny rollbar, jakies tam inne pierdoly

Body KIT i Oświetlenie
zupelna seria

Kola

fabryczne felgi styling 32

przod 8" opony Federal 225/40

tył 8,5" opony PS2 255/35


Fabryczna Moc i Moment:
193KM i 280Nm

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
Jak narazie 274,4 km i 310 Nm
Ostatnio edytowano sobota, 26 maja 2012, 11:46 przez saron22, łącznie edytowano 5 razy
Avatar użytkownika
saron22
thebestest of SRTB
 
Posty: 1171
Dołączył(a): czwartek, 28 lutego 2008, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez weede » niedziela, 1 lutego 2009, 01:31

fajnie, ze masz ciekawe auto ale opisz je zgodnie ze wzorem

PS. obrazki zeby się wyswietlaly --> [img]adres%20obrazka[/img]
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez Kamil Wolski » niedziela, 1 lutego 2009, 10:42

Widuje je chyba w Fordonie?
Kamil Wolski
thebestest of SRTB
 
Posty: 2016
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez jedrekx » niedziela, 1 lutego 2009, 17:22

no ja też je widziałem chyba w Fordonie, bardzo ładna maszyna:)
Avatar użytkownika
jedrekx
Frequent User
 
Posty: 276
Dołączył(a): środa, 13 lutego 2008, 20:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: MB

Postprzez KOZI » niedziela, 1 lutego 2009, 19:35

Miałem pare dobrych lat temu takie.... 8)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
KOZI
 

Postprzez saron22 » niedziela, 1 lutego 2009, 20:26

KOZI, moza ta co widywali byla wlasnie twoja bo moja dopiero od srody jest w bydgoszczy a z powodu kiepskiej pogody nie jezdzilem nia jeszcze
Avatar użytkownika
saron22
thebestest of SRTB
 
Posty: 1171
Dołączył(a): czwartek, 28 lutego 2008, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez KOZI » niedziela, 1 lutego 2009, 20:31

to było conajmniej 5 lat temu jak nie 7 to raczej nie ;)
KOZI
 

Postprzez Brychu » niedziela, 1 lutego 2009, 20:55

Fajna dupa na siedzeniu pasażera :)
Całe życie piachem w ryj.
Avatar użytkownika
Brychu
thebestest of SRTB
 
Posty: 2717
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez rulek » niedziela, 1 lutego 2009, 21:46

Brycho siedz cicho bo dostaniesz liscia od Kozy :lol:
Avatar użytkownika
rulek
thebestest of SRTB
 
Posty: 1137
Dołączył(a): sobota, 25 listopada 2006, 09:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez saron22 » czwartek, 10 maja 2012, 22:25

Witam i aktualizuje temat.

Auto nadal jest w moich rekach. Ponizej krotki opis tego co sie przez ten czas dzialo.


Zaraz po zakupie auto wygladalo tak:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak auto zimuje

Obrazek

Jedna z pierwszych rzeczy jakie zrobilem byl montaż CB radia. Model to Johnny2. Radio jest zamontowane na stale

Obrazek

Niezbyt dluga ale w zupelnosci wystarczajaca antena.

Obrazek

Niektorzy smieja sie ze z ta antena zeta wyglada jak samochod "na radio" :)

Zaraz pozniej zakupilem przednia rozporke kielichow

Obrazek

Obrazek

Zawsze podobaly mi sie auta z oryginalnym rollbar. Liczylo sie tez poczucie bezpieczenstwa wiec jakims czasie zdecydowalem sie na zakup kompletnego rollbar

Obrazek

Krotko po montażu rollbar udalo mi sie zakupic oryginalny windschott.

Obrazek

Obrazek

Jazda z windschottem jest o wiele przyjemniejsza choc jego wyglad nie jest zbyt atrakcyjny.

Tutaj foto jeszcze bez rollbar i windschotta ale za to z oryginalnya oslona na dach.

Obrazek

Niestety prawie w ogole nie uzywam tej oslony poniewaz po zdemontowaniu zajmuje prawie cale miejsce w bagazniku a po drugie kiedys jak zdarzylo mi sie go uzyc i w trasie zlapala mnie ulewa to nim zdarzylem ja zdjac to w aucie mialem juz pelno wody.

W wolnym czasie zamontowalem sobie oryginalny tempomat

Obrazek

Obrazek

Pozniej zmienilem manetke na na taka co ma napisy w jakims bardziej zrozumialym jezyku

Obrazek

Z czasem zdecydowalem sie na zestaw BIG BRAKE z E46 330.

Obrazek

Obrazek

Niestety nie zrobilem foto big brake w porownaniu do serii.

Z reguly staram sie dbac o kondycje miekkiego dachu.

Obrazek

Obrazek

Jakis czas temu zdecydowalem sie na konserwacje podwozia

Obrazek

Obrazek

Pojawialy sie tez mniej znaczace gadzety

Oryginalny dywanik w srodkowy schowek

Obrazek

Przewod sprzegla w oplocie bez CDV

Obrazek

W tylnej belce zamontowalem camber plates

Obrazek

Obrazek

Obrazek

śruby acentryczne i podkladki

Obrazek

Z tegorocznych modow najwazniejsze to:
piaskowanie i malowanie 4 felg,
nowe opony na przednia os

Obrazek

Sprezyny Sparco -30

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Porownanie na seryjnych sprezynach i na -30

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

A z najwazniejszych rzeczy to w tej chwili auto przechodzi kuracje wzmacniajaca poprzez swap na 3,2.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
saron22
thebestest of SRTB
 
Posty: 1171
Dołączył(a): czwartek, 28 lutego 2008, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Dziadek » czwartek, 10 maja 2012, 22:30

Bardzo fajnie się to czyta :)
I think there's a defect in my rear view mirror - everything reflected in it seems to disappear extremely quickly.
Avatar użytkownika
Dziadek
thebestest of SRTB
 
Posty: 4614
Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2007, 22:45
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez saron22 » czwartek, 10 maja 2012, 22:44

zapomnialem jeszcze o dystansach na tyl HR 20mm

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
saron22
thebestest of SRTB
 
Posty: 1171
Dołączył(a): czwartek, 28 lutego 2008, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez --orzech-- » czwartek, 10 maja 2012, 23:07

no w końcu męska decyzja!

no i jak ogarniesz ten swap porządnie to będzie 5s do setki .... a to już konkurencja dla mnie :)
"pomiędzy blokami zapierdalam jak tornado"
--orzech--
srtb crew
 
Posty: 5479
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: E30S54/900Turbo/R100

Postprzez STELMI » piątek, 11 maja 2012, 07:47

gdzie robisz swap?
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez saron22 » piątek, 11 maja 2012, 08:11

Dziadek napisał(a):Bardzo fajnie się to czyta :)


dzieki, staralem sie :oops:

--orzech-- napisał(a):no w końcu męska decyzja! :)


Decyzja zapadla juz jakis czas temu ale z reguly sprzedajacy rzadaja za S50 jakies dziwne kwoty :roll:

--orzech-- napisał(a):no i jak ogarniesz ten swap porządnie to będzie 5s do setki .... a to już konkurencja dla mnie


mam gleboka nadzieje ze wlasnie tak bedzie. Choc z moca w S50 roznie bywa. Jak sam pewnie wiesz sa to dosc kaprysne maszynki. Poza tym martwi mnie masa E30 i boje sie ze z gory bede na straconej pozycji.


STELMI napisał(a):gdzie robisz swap?


Jak dotad wszystkie prace, naprawy i modyfikacje przy aucie robilem sam (poza malowaniem felg bo nie mam piaskarki i lakierni proszkowej) ale niestety z przyczyn obiektywnych swap robi Mgarage z Tarnobrzegu. Odrazu wyprzedzam pytania czy przyczyna obiektywna bylo to ze nie potrafie - odpowiedz brzmi "potrafie i to nie byla ta przyczyna". Wymagany sprzet i warunki rowniez posiadam. W kazdym razie dla mnie zostaja jedynie ewentulane poprawki po swaperach ktorych mam nadzieje ze bedzie jak najmniej. Ale majac troche rozeznania w temacie licze sie z tym ze beda.

[/hide]
Avatar użytkownika
saron22
thebestest of SRTB
 
Posty: 1171
Dołączył(a): czwartek, 28 lutego 2008, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Szybka odpowiedź


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
   
Następna strona

Powrót do Nasze auta



cron