[94` Mazda MX-3] White Bitch V6

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez Gorliś » wtorek, 4 sierpnia 2015, 14:56

Mam nadzieje ze ta przepustnica to nie jest jakis chinol?
Bo jak tak to przyzwyczaj sie to przycinajacego sie motylka ;)

Jaka srednica?
Avatar użytkownika
Gorliś
thebestest of SRTB
 
Posty: 1036
Dołączył(a): środa, 9 lutego 2011, 17:26
Lokalizacja: BDG

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez weede » wtorek, 4 sierpnia 2015, 15:03

Gorliś napisał(a):Mam nadzieje ze ta przepustnica to nie jest jakis chinol?
Bo jak tak to przyzwyczaj sie to przycinajacego sie motylka ;)

Jaka srednica?

Pewnie, że chinol. Szukałem jakiś opinii o nich ale nie znalazłem, masz coś?

Średnice chciałem 60-70mm.
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez Gorliś » wtorek, 4 sierpnia 2015, 15:20

Kurcze teraz to juz pewnie nie znajde, ale na amerykanskich forach takie przepustnice byly odradzane wlasnie ze wzgledu na slaba jakos wykonania i przycinajacy motylek (potrafi sie przyciac zarowno w pozycji zamknietej i wtedy hujowo chodzi pedal gazu, albo w pozycji otwartej - zawiesza sie).
Nie testowalem bo do Hond jest sporo dedykowanych przepustnic wlasnie w tych rozmiarach i nie trzeba kombinowac wtedy z podlaczeniem czujnikow czy regulacja wolnych obrotow.

Nie lepiej jakiegos skunka wziac?
Avatar użytkownika
Gorliś
thebestest of SRTB
 
Posty: 1036
Dołączył(a): środa, 9 lutego 2011, 17:26
Lokalizacja: BDG

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez STELMI » wtorek, 4 sierpnia 2015, 16:15

bo chinole źle robią krążek w motylku. Jest wycinany pionowo i jako okrąg, a ja jak robiłem przepustnice to robiłem krążek pod odpowiednimi kątami (zamknięty motylek nigdy nie jest idealnie pionowo, właśnie żeby się nie przycinać) i wychodził wtedy lekki owal - dzięki temu nie było żadnych problemów z przycinaniem i był szczelny podczas zamknięcia.
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez weede » wtorek, 4 sierpnia 2015, 16:29

Stelmi jeśli będe się decydował na takie rozwiązanie to się odezwe :)
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez Gorliś » wtorek, 4 sierpnia 2015, 16:29

jest jeszcze kwestia tego ze na zimno moze wszystko ladnie dzialac i nie przycinac, a po rozgrzaniu silnika moga dziac sie cuda.
Avatar użytkownika
Gorliś
thebestest of SRTB
 
Posty: 1036
Dołączył(a): środa, 9 lutego 2011, 17:26
Lokalizacja: BDG

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez weede » wtorek, 4 sierpnia 2015, 16:31

niby te przepustnice mają w tej calibrze tsunami i działa. Założyłem topic na rf.pl to nikt nie odpowiedział :)

Gorliś jak masz jakąś skunk czy coś lepszej jakości to podeślij mi linka.
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez STELMI » wtorek, 4 sierpnia 2015, 17:02

Gorliś napisał(a):jest jeszcze kwestia tego ze na zimno moze wszystko ladnie dzialac i nie przycinac, a po rozgrzaniu silnika moga dziac sie cuda.

dlatego właśnie nigdy nie robi się motylka pionowo. Bo robiąc go pod lekkim (5') kątem nie ma problemu z przycinaniem nawet po rozgrzaniu. Druga sprawa - motylek wykonany pod kątem można zamknąć na tusz dzięki czemu będzie idealnie szczelny i nie ma potrzeby montażu ogranicznika. W przypadku montażu motylka pionowo robisz ogranicznik, a żeby się nie przycinał to robią nieco luźniej motylek względem średnicy przepustnicy i może powodować dostawanie się powietrza przez przepustnicę.

weede napisał(a):Stelmi jeśli będe się decydował na takie rozwiązanie to się odezwe :)


nie mam czasu :lol:
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez STELMI » wtorek, 4 sierpnia 2015, 17:10

Tu widać jak powinien być wycięty motylek w przepustnicy (chodzi mi o górną i dolną krawędź, oczywiście kąt jest zmienny w zależności od miejsca gdzie motylek styka się z resztą przepustnicy):

Obrazek

Obrazek
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez Proper » wtorek, 4 sierpnia 2015, 19:10

...Stelmi ale po co o tym piszesz :) ja cie proszę o taką blaszkę od pół roku. Mam chinola u siebie sprawdzę jutro jaka jest blaszka.
ProPerfekt ....daj upust swojej mocy!!!
www.blow-off.pl
Blow-off, MBC ,Regulatory ciś. paliwa, pomiary AFR
http://www.properfekt.pl
http://www.facebook.com/pages/Properfekt/282421328464662
Avatar użytkownika
Proper
Forum Clubber
 
Posty: 552
Dołączył(a): poniedziałek, 5 marca 2007, 21:19
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: urquattro urS4

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez Proper » środa, 5 sierpnia 2015, 06:39

...sprawdziłem chinole też mają podciete blaszki nie proste :P ...no ale są pewno lepsze i gorsze chinole.
ProPerfekt ....daj upust swojej mocy!!!
www.blow-off.pl
Blow-off, MBC ,Regulatory ciś. paliwa, pomiary AFR
http://www.properfekt.pl
http://www.facebook.com/pages/Properfekt/282421328464662
Avatar użytkownika
Proper
Forum Clubber
 
Posty: 552
Dołączył(a): poniedziałek, 5 marca 2007, 21:19
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: urquattro urS4

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez --orzech-- » środa, 5 sierpnia 2015, 06:44

Stelmi niby czasu nie ma a graficzke odjebał jak ta lala
"pomiędzy blokami zapierdalam jak tornado"
--orzech--
srtb crew
 
Posty: 5479
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: E30S54/900Turbo/R100

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez STELMI » środa, 5 sierpnia 2015, 07:01

--orzech-- napisał(a):Stelmi niby czasu nie ma a graficzke odjebał jak ta lala

zajęło mi to całe 15s ;)

Proper napisał(a):...Stelmi ale po co o tym piszesz :) ja cie proszę o taką blaszkę od pół roku


oj tam oj tam ;) Dzwony do tarcz z Ferrari, które teraz pomału kończę robię temu Adamowi już 1,5 roku :mrgreen:
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez erison » wtorek, 25 sierpnia 2015, 09:10

Jesz jeszcze jeden problem że ośka w chinolach nie jest uszczelniana i przy doładowaniu trochę ucieka powietrze.
Albo grubo, albo wcale.
Avatar użytkownika
erison
User
 
Posty: 38
Dołączył(a): sobota, 4 sierpnia 2012, 13:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez weede » wtorek, 25 sierpnia 2015, 11:40

znalazłem fajną z Merca W124 2.0D :lol:
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze auta



cron