[94` Mazda MX-3] White Bitch V6

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

[94` Mazda MX-3] White Bitch V6

Postprzez weede » piątek, 23 października 2009, 14:09

No więc moja kolej ;)
Auto kupilem juz jakis czas temu i ale, ze ciagle cos bylo nie tak to nie opisywalem bo po co ;)
Od czasu kupna zmienilo się kilka rzeczy:

2015 Spec

Marka i Model
Mazda MX-3 1.8 v6 94'
Pełne wyposażenie na ówczesne czasy, czyli klima, elektryka szyby, lusterka, abs ;)

Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
Kompletny remont w ProWorkshop
Kute korby z Milleni S
Wtryski 280cc z Milleni S
Mocniejsze talerzyki i sprężynki
Regulator ciśnienia paliwa Turbosmart + adapter na listwę paliwową Properfect

Układ Dolotowy
Kompresor Eaton M62 + custom orurowanie z aluminium, bypass z MINI Cooper S
Kolektor prosty KLZE
Przepustnica KLZE
FIltr K&N
Konwersja na Map sensor

Układ Wydechowy
Kolektory 6-3-2, 2,5" wyjście
Przelotowy z kwasiaka, środkowy przelot M-Tech, kóńcowy Twin-Loop OBX, całość 2,5"
Przespawane gniazda sond lambda.
Sonda szerokopasmowa Innovate MTX
Taśmy termiczne Re5pect

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone Megasquirt 2

Układ Napędowy
Skrzynia biegów KL
Mazda KL LSD (J-Spec)
III bieg na prostych zębach PAR Engieneering
sprzęgło ACT 4łapki + docisk ACT
short-shifter

Układ Hamulcowy
Serwo + Pompa hamulcowa Xedos 9
Zwrotnice 323v6
Zacisk przód mazda 6, tył seria
Tarcza przód mazda 6 283mm BREMBO, tył seria BREMBO
Przewody stal oplot Goodridge przód + tył
Klocki FERODO
Płyn MOTUL RBF600

Modyfikacje Zawieszenia
Amortyzatory Tokico HP
Ground Control Coilovers Kit 350f/230r
Rozpórki przód i tył
Camber Kit Eibach
Poliuretany Olkusz

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Fotele Sparco Torino II
Szyny Sparco
Kierownica Momo Mazda GT-R
Naba Momo
Przedłużka naby - custom
Zegar Innovate AFR MTX
Zegarki AG Stepper Motor - boost, oil press, oil temp.
ALPINE CDE-101R

Body KIT i Oświetlenie
Seryjny pakiet V6.
Tylne skrzydło Eunos Presso (niezamontowane)
DR-23 16x7 Rally Bronze
Opona: Yokohama AVS Sport 205/50/16
Czarne nakrętki DRAG.

Fabryczna Moc i Moment:
seryjnie powinno być:
200hp @ 6500obr
230nm @ 5500obr

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
we will see...

Zdjęcia 2014
Obrazek
Ostatnio edytowano czwartek, 28 lutego 2013, 23:32 przez weede, łącznie edytowano 19 razy
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez LeszekMK81 » piątek, 23 października 2009, 14:18

weede, weź shamuj auto aby sie przekonać rzeczywiście ile ma

ogolnie wyglada ładnie przydało by sie zdjecie tego co jest pod maska :)
Filmy - LeszekMK81

VAG System

█║▌│█│║▌║││█║▌│║
ORIGINAL PROFILE ®
Avatar użytkownika
LeszekMK81
Forum Clubber
 
Posty: 704
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2007, 07:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez STELMI » piątek, 23 października 2009, 14:36

Gratuluję auta, dobrze wygląda, dość szybko powinno jeździć, a co najważniejsze - jest białe :lol:


weede napisał(a):planowanie glowicy

tylko jednej ?
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez weede » piątek, 23 października 2009, 14:40

STELMI napisał(a):Gratuluję auta, dobrze wygląda, dość szybko powinno jeździć, a co najważniejsze - jest białe :lol:


weede napisał(a):planowanie glowicy

tylko jednej ?

no pewnie, ze dwie naraz :)
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez wadel » piątek, 23 października 2009, 14:58

Ładny japan, na moje przestrzeni w okolicach nadkola zdecydowanie za duzo springi inne albo kolo wieksze. Chyle czola za kompleksowosc/dbalosc o szczegóły :arrow:
200KM 280Nm

Cyt. "Najlepiej kup sobie Impreze gotową w salonie
jak reszta japiszonów i koszulke z krokodylem ... "
Avatar użytkownika
wadel
Forum Clubber
 
Posty: 623
Dołączył(a): poniedziałek, 30 lipca 2007, 14:05
Lokalizacja: ... a stund :)
Auto: A4B7

Postprzez ravestation » piątek, 23 października 2009, 15:05

gratki auta... w bieli raczej rzadko spotykane, więc taki rodzynek ;)

fajnie, że zrobiłeś SWAP'a i już jakoś to jest ogarnięte :)
"The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." - Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
ravestation
thebestest of SRTB
 
Posty: 1537
Dołączył(a): piątek, 17 sierpnia 2007, 14:52
Lokalizacja: Bydgoszcz / Fordon
Auto: Q7 & Cayman S

Postprzez weede » piątek, 23 października 2009, 16:56

senkju senkju, ja będe sie cieszył jak po dotarciu będzie wszystko grało i bede mogl krecić go do 7,2k ;)
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez Fiveopac » piątek, 23 października 2009, 18:34

Dżezi kolor z Edżi silnikiem :mrgreen: Witamy po właściwej stronie mocy młody Padawanie 8)
Less roof, more fun!
Avatar użytkownika
Fiveopac
thebestest of SRTB
 
Posty: 3191
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:42
Lokalizacja: Przed kompem
Auto: MX5NC2.5T

Postprzez tomi » piątek, 23 października 2009, 19:36

cały opis jest ale nie ma najwazniejszej fotki, wrzuc jak najszybciej ;)
tomi
Forum Killer
 
Posty: 976
Dołączył(a): niedziela, 9 września 2007, 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez FordOn » piątek, 23 października 2009, 20:05

Wyglada imponujaco ten zacly zestaw zabawek, czesci itp.
Fakt auto bardzo fajne ale i bardzo drogie w czesciach, jednak nie ma nic za darmo...
Fotki zawiasu oraz hebli widze odemnie... Jak ci sie w ogole sprawuje ten uklad hamulcowy na przodzie :?:
Ten twardy zawias z przodu docenisz jak bedziesz mogl juz poszalec z gazem w podlodze, przy jezdzie na torze albo szybkim streecie, H&R fakt ze w czerwonym dydaniu jest najtwardsza specyfikacja, no ale czy masz jakas inna perstektywe odnosnie sprezyc :?:
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Pit » piątek, 23 października 2009, 20:46

weede napisał(a):...krecić go do 7,2k ;)

7750 :mrgreen: gratulacje Weed :)
Avatar użytkownika
Pit
Forum Killer
 
Posty: 980
Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:10
Lokalizacja: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez KOZI » sobota, 24 października 2009, 14:49

białymi samochodami jeżdzą geje ;)
KOZI
 

Postprzez weede » sobota, 24 października 2009, 15:43

Obrazek
fotka spod maski, do ogarnięcia na szybko jeszcze:
- montaż rozpórki seryjnej
- mocowanie vrisów
- mocowanie egr (wisi na kabelkach)

potem:
- wywalenie tego ogromnego aku do bagaznika
- polerka kolektora
- CAI
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez gshock » sobota, 24 października 2009, 18:22

a o szkole docierania na ostro slyszal?? ;)
ten sprzet to unikat na niszczenie turbin ma certyfikat
Avatar użytkownika
gshock
thebestest of SRTB
 
Posty: 1265
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:23
Lokalizacja: gdansk

Postprzez weede » sobota, 24 października 2009, 21:03

gshock napisał(a):o szkole docierania na ostro slyszal?? ;)


grodzio testował i mial korbe między nogiami ;)
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Następna strona

Powrót do Nasze auta



cron