No więc moja kolej
Auto kupilem juz jakis czas temu i ale, ze ciagle cos bylo nie tak to nie opisywalem bo po co
Od czasu kupna zmienilo się kilka rzeczy:
2015 SpecMarka i ModelMazda MX-3 1.8 v6 94'
Pełne wyposażenie na ówczesne czasy, czyli klima, elektryka szyby, lusterka, abs
Modyfikacje SilnikaSWAP na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
Kompletny remont w ProWorkshop
Kute korby z Milleni S
Wtryski 280cc z Milleni S
Mocniejsze talerzyki i sprężynki
Regulator ciśnienia paliwa Turbosmart + adapter na listwę paliwową Properfect
Układ DolotowyKompresor Eaton M62 + custom orurowanie z aluminium, bypass z MINI Cooper S
Kolektor prosty KLZE
Przepustnica KLZE
FIltr K&N
Konwersja na Map sensor
Układ WydechowyKolektory 6-3-2, 2,5" wyjście
Przelotowy z kwasiaka, środkowy przelot M-Tech, kóńcowy Twin-Loop OBX, całość 2,5"
Przespawane gniazda sond lambda.
Sonda szerokopasmowa Innovate MTX
Taśmy termiczne Re5pect
Modyfikacje Elektroniki i PaliwaStandalone Megasquirt 2
Układ NapędowySkrzynia biegów KL
Mazda KL LSD (J-Spec)
III bieg na prostych zębach PAR Engieneering
sprzęgło ACT 4łapki + docisk ACT
short-shifter
Układ HamulcowySerwo + Pompa hamulcowa Xedos 9
Zwrotnice 323v6
Zacisk przód mazda 6, tył seria
Tarcza przód mazda 6 283mm BREMBO, tył seria BREMBO
Przewody stal oplot Goodridge przód + tył
Klocki FERODO
Płyn MOTUL RBF600
Modyfikacje ZawieszeniaAmortyzatory Tokico HP
Ground Control Coilovers Kit 350f/230r
Rozpórki przód i tył
Camber Kit Eibach
Poliuretany Olkusz
Modyfikacje Wnętrza i Car AudioFotele Sparco Torino II
Szyny Sparco
Kierownica Momo Mazda GT-R
Naba Momo
Przedłużka naby - custom
Zegar Innovate AFR MTX
Zegarki AG Stepper Motor - boost, oil press, oil temp.
ALPINE CDE-101R
Body KIT i OświetlenieSeryjny pakiet V6.
Tylne skrzydło Eunos Presso (niezamontowane)
DR-23 16x7 Rally Bronze
Opona: Yokohama AVS Sport 205/50/16
Czarne nakrętki DRAG.
Fabryczna Moc i Moment:seryjnie powinno być:
200hp @ 6500obr
230nm @ 5500obr
Moc i Moment Po Modyfikacjach:we will see...
Zdjęcia 2014