[91' Fiesta MK3] Swap z Mondeo TD

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

Postprzez dave » czwartek, 19 kwietnia 2007, 16:55

no to super ze mozesz sie pozbyc w tak prosty sposob tego ustrojstwa ;) jakie tam sa heble w mm w rsturbo :?:
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez FordOn » czwartek, 19 kwietnia 2007, 18:28

Z tego co pamietam to 240mm zasadnicza roznica miedzy seria a autami pokroju RSturbo XR2i czy 1800RS to wiekszy tlok w zacisku inne klocki i tarcze wentylowki, a tyl rozni sie szerokoscia szczek i wielkoscia bebna, do kompletu dochodza reduktory sily hamowania...
ale dla upartego mozna i zalozyc heble od Mondeo 2.6V6 czy tez Escorta Cosworth RS ale o cenach takich zabawek mowic nie trzeba, a takowy zestaw ktory posiadam wytrzymuje do 150KM. :)
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dave » czwartek, 19 kwietnia 2007, 21:20

FordOn napisał(a):Z tego co pamietam to 240mm

oj chyba zes sie pomylil tak sobie mysle :? sprawdz dobrze.. xr2i mial juz chyba dosc mocny silnik wiec i hebel misi byc troche wiekszy.. nie wiem, akurat z heblami z forda nie jestem obeznany, u mnie tez jest 150 hp i auto duzo duzo mlodsze i nie chce tu nic porownywac ale ja 256 mm to ma z tylu :? bo jesli powaznie masz 240 to pomyslalbym nad dobra tarcza i miekkim klockiem i dobrym plynem tymbardziej ze ostro dlubiesz fordzine bo moze sie okazac ze kiedys nie bedziesz mogl zatrzymac auta ;)
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez FordOn » czwartek, 19 kwietnia 2007, 22:29

He dobrze pamietalem przod tarcze maja 240mm srednicy i 20mm gruboscia a bebny tyl w serii 180mm a z RST 203mm... jesli chodzi o hebel przod to mozna zmienic na 270mm z Escorta RS2000 albo na Escort Cosworth RS 290mm lub 300mm ale to juz przegiecie...
z Tylem jest juz o wiele trudniej bo jesli decydowac sie na zmiane z RS2000 to trzeba regulowac korektor sily hamowania a RS2000 ma tarczo-bebny... na spokojnie sprawdze pozniej czy podejda heble RS-a pod 14" felge, bo w polowie maja przywioze juz spora czesc gratow lacznie z wnetrzem Recaro :) Puki co poszukuje dobrego szpeca ktory zrobil by co nie co przy glowicy... no i mam maly plan co do kolektora wydechowego i suszarki jaka by miala dmuchac :roll:
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez dave » czwartek, 19 kwietnia 2007, 23:32

FordOn napisał(a):He dobrze pamietalem przod tarcze maja 240mm srednicy i 20mm gruboscia a bebny tyl w serii 180mm a z RST 203mm... jesli chodzi o hebel przod to mozna zmienic na 270mm z Escorta RS2000 albo na Escort Cosworth RS 290mm lub 300mm ale to juz przegiecie...
z Tylem jest juz o wiele trudniej bo jesli decydowac sie na zmiane z RS2000 to trzeba regulowac korektor sily hamowania a RS2000 ma tarczo-bebny

no skoro tak to musza byc na tyle skuteczne ze dadza rade ale jak chcesz podnosic moc a z tego co czytam- chcesz to takie rzeczy jak hebel/zawias powinny byc na 1 miejscu. w poprzednim leonie mialem po zmianie dmuchawki i softu prawie 150 hp i 280 mm przod i 239 tyl i juz czuc bylo ze heble puchna przy hamowaniu z wiekszych predkosci.. w tym mam 150 ale w serii i heble 312/256 przewody w stalowym oplocie i zalane dobrym plynem i mimo ze tarcze juz mi sie koncza to hamulce sa jeszcze ok
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Postprzez Mav » piątek, 20 kwietnia 2007, 07:16

Masa, to powód większych hebli w leonie...

W bmw 320 tarcza jest średnicy 260 mm, w bmw 520 tarcza ma 300mm.

Co do felg, to moje 14 mijają się na milimetry z zaciskiem, wiem że to też kwestia ET, ale Fordon, sprawdz co Ci wejdzie pod tą felgę co teraz masz,żeby nie było wtopy.

Dla ciekawostki w hondzie 5gen hebel od VTI (265mm) wymaga felgi 15" (tam jest dosyć małe odsadzenie felgi (ET40)
Mav
 

Postprzez FordOn » piątek, 20 kwietnia 2007, 10:43

Zestaw hebli ktory mam z przodu jezdzil na 13" i miescil sie na styk wiec na 14" nie bedzie problemu... Dobry zawias i hamulec to podstawa w przypadku auta ktore ma sie jakos rozpedzac to i trzeba go dosc szybko zatrzymac... niestety najszybciej kolo 20 maja bede mial 14" alu, tak samo wnetrze... W razie przod z RSturbo nie dawal by rady zamienie na RS2000 :roll: fakt ze przez dosc mala mase auta nie trzeba zakladac az takich wielkich hebli...875kg wazy auto gotowe do jazdy z pelnym zbiornikiem, no ale na spokojnie przyjdzie czas to bede myslal dalej, puki co mam tyle tego do zrobienia ze nie wiem od czego zaczynac czasami :mrgreen:
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Kamil Wolski » piątek, 20 kwietnia 2007, 11:33

Moje zdanie jest takie że jak tylko znajdzie się wolna kasa, trzeba wstawić mocniejsze heble. Sam mówiłeś że obecny silniczek jest dosyć ciężki (jak się ma w stosunku do serii?) więc... Zresztą, po przejechaniu się pewną Corsą z mocnymi hamulcami, wiem dopiero co to znaczy "hamować", i tego samego życze Ci w Twoim autku ;).

Ps.
Ładny Avatar ;).
Kamil Wolski
thebestest of SRTB
 
Posty: 2016
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez STELMI » piątek, 20 kwietnia 2007, 16:29

Kamil Wolski napisał(a):Zresztą, po przejechaniu się pewną Corsą z mocnymi hamulcami, wiem dopiero co to znaczy "hamować", i tego samego życze Ci w Twoim autku

Taaa, założona tarcza 256mmX24mm i zaciski od Vectry B.A tył na nowy.
Pomiędzy zaciskiem a felgą jest 2,5mm, a felgę mam 14"
Obrazek
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez weede » piątek, 20 kwietnia 2007, 17:07

EOT...topic o aucie Konrada ;)
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez FordOn » piątek, 20 kwietnia 2007, 21:06

Dzwonilem do kumpla zeby mi sprawdzil czy zalozy 14" a RSturbo na heble RS2000... no i... Pasuja przestrzen miedzy felga a zaciskiem sprzwdzil suwmiarka wyszlo jedyne 2.11mm
Odnajde RS-a i od razu demontuje taki zestaw do siebie :)
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez FordOn » piątek, 27 kwietnia 2007, 22:20

Caly przod pod wzgledem machaniki jest gotowy (no po za krzyzakiem )... Przod stoi strasznie wysoko jak terenowka, obnizanie bedzie brane pod uwage dopiero gdy TD zagosci na swoje miejsce, wczesniejsze zabiegi glebienia beda bezsensowne...
Tyl auta :he: tragedia calosc bedzie do rekonstrukcji, amorki i sprezyny ktore w niej siedzialy nadaja sie do ass ... juz sa zamontowane nowe, przy okazji niebieska oddala klape na rzecz czerwonej :lol: taka mala transplantacja... teraz bedzie zbieranie kasy na okladziny tyl i kpl. naprawczy (XR2i, RST,1800RS)...
Obrazek Obrazek
A tutaj radosna tworczosc blacharza ?? :D
Obrazek
C.D.N
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Fiveopac » piątek, 27 kwietnia 2007, 23:16

Cala majówka przed tobą ;) dasz rade :)
Less roof, more fun!
Avatar użytkownika
Fiveopac
thebestest of SRTB
 
Posty: 3191
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:42
Lokalizacja: Przed kompem
Auto: MX5NC2.5T

Postprzez weede » sobota, 28 kwietnia 2007, 11:13

a będzie cała białą jak mówiłes?
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez FordOn » sobota, 28 kwietnia 2007, 11:59

weede napisał(a):a będzie cała białą jak mówiłes?

Bedzie biala... na czarno bedzie pomalowana maska, dach miedzy plastikami oraz klapa tylna... jak narazie kolejnosc jest nastepujaca: 1 mechanika, 2 Blacharka 3Lakier ,4 eliminacja wad wieku dzieciecego...
Dla wlasnego zdrowia psychicznego nie licze kasy ktora juz poszla, a ktora jeszcze wyplynie... 8) wieczorem zamieszcze foty jak to wyglada w chwili obecnej...
W razie ktos potrzebowal by czesci do takiego modelu fiesty mam tego sporo i moge za pol darmo odsprzedawac lacznie z felgami 13" oraz oponami zimowymi ktore sa w dobrym stanie :)
Weekend majowy wykorzystam w pelni :)
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze auta



cron