[91' Fiesta MK3] Swap z Mondeo TD

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

[91' Fiesta MK3] Swap z Mondeo TD

Postprzez FordOn » czwartek, 8 lutego 2007, 20:55

Marka i Model
Ford Fiesta MK3
Modyfikacje Silnika - w trakcie modyfikacji
Zaspawany uklad EGR, przyspieszony kat wtrysku paliwa, stopien sprezania 21,5:1
Układ Dolotowy - Gotowy
kolektor dolotowy z pierwszej generacji TD-ka po polerce, IC z Transit TDCI
Układ Wydechowy - Gotowy
Turbina Garrett T2, kolektor wydechowy zaspawane wyjscie EGR, down pipe 2,5"
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - w trakcie modyfikacji
zwiekszone dawki zaworu booster-a,oraz pompy, "elektronika" z mondeo zastapiona fabryczna wiazka z 1.8D
Układ Napędowy - gotowy
dyfer z 1.6D, 1 i 2 bieg-1.8D, 3 i 4 bieg 1.6D, 5-1.8D,fabryczne kolo zamachowe (11.2kg) z Mondeo zastapione zamachem z 1.8D (6,2kg), felgi 14"
Układ Hamulcowy - gotowy
zaciski i tarcze wentylowane przod 240mm z RSTurbo, tyl bembny 203mm z RSTurbo, korektor sily hamowania tyl z RSTurbo, regulatory sily hamowania 1.8TD.
Modyfikacje Zawieszenia - gotowy
przod: amortyzatory Delphi Carbon (gazowe) sprezyny 1.8TD, tyl: amortyzatory oraz sprezyny Bilstein progresywne -40mm, rozporka przednich kielichow, spinka dolna dla wersji XR2i, RST, 1800RS.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - trwaja prace
Fotele Recaro, szelki Schrot.
Body KIT i Oświetlenie -Stock
auto przed naprawami blacharskimi...
Fabryczna Moc i Moment:
88KM/4500rpm i 178Nm/2200rpm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
po swapie wyszlo 80,7KM/3600rpm i 171,9Nm/ 2894rpm
Obrazek
Obrazek
CDN.
Ostatnio edytowano czwartek, 13 grudnia 2007, 22:11 przez FordOn, łącznie edytowano 3 razy
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez gshock » czwartek, 8 lutego 2007, 21:28

gratulacje zaparcia i checi.
co w planach?
ten sprzet to unikat na niszczenie turbin ma certyfikat
Avatar użytkownika
gshock
thebestest of SRTB
 
Posty: 1265
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:23
Lokalizacja: gdansk

Postprzez FordOn » czwartek, 8 lutego 2007, 21:43

Checi mam, kase caly czas dokladam... w planach hmmm lista jest dosc dluga...
-kpl. ospojlerowania XR2i /RST (zderzak przod, tyl, nakladki na porgi oraz blotniki)
-kpl. wnetrze Recaro (fotele przod, kanapa tyl)
-kierownica RS Turbo, galka RSTurbo
-szyby tyl uchylne
-turbina T25 albo GT25 (z ta druga jest problem zeby znalesc bez zmiennej geometri lopatek)
-orurowanie silnika (kwasiak i el. gumowe napewno nie Jacky Spot ;) )
-uklad wydechowy przelot 2.5"
-Alu 14" od RSTurbo
-dodatkowe wskazniki tj. boost, temp oleju, cisnienie oleju.
Wiekszosc rzeczy ktore wypisalem mam juz zaplacone, brak jedynie w/w turbiny, wskaznikow , wydechu i orurowania.
Reszte czesci i elementow juz zdarzylem uzbierac miedzy innymi pasy szelkowe "Srotch"(chyba tak to pisze sie) :D
Jesli chodzi o moc docelowa to jak napisze to i tak nikt nie uwierzy dopuki nie pokarze wykresu... a wiem ze Anglicy taki wynik ktory mnie interesuej uzyskali...

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez pitol » czwartek, 8 lutego 2007, 22:04

Ile dałeś za hamowanie i czy dobrą dmuchawe mają u Świątka ?
Senna ... Aceleramos Juntos O Tetra E Nosso !
Avatar użytkownika
pitol
Frequent User
 
Posty: 468
Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 09:31
Lokalizacja: Winowrocław

Postprzez gshock » czwartek, 8 lutego 2007, 22:14

FordOn napisał(a):-turbina T25 albo GT25 (z ta druga jest problem zeby znalesc bez zmiennej geometri lopatek)

moze glupie pytanie ale byly t25/gt25 ze zmienna geometria??
zawsze myslalem ze sa to turbiny od benzyniakow (sam taka mialem w s13)
a wersja gt rozni sie tym ze ma lozysko bb a nie slizgowe przez co ma lepszy spool up.

nawiew u swiatka raczej symboliczny mi sie wydawal
ten sprzet to unikat na niszczenie turbin ma certyfikat
Avatar użytkownika
gshock
thebestest of SRTB
 
Posty: 1265
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:23
Lokalizacja: gdansk

Postprzez Kamil Wolski » czwartek, 8 lutego 2007, 22:22

No no no... już się nie mogę doczekać kiedy Fiesta będzie w pełni sprawna.
Kamil Wolski
thebestest of SRTB
 
Posty: 2016
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez weede » czwartek, 8 lutego 2007, 23:00

Wiesz, ze gorąco kibicuje temu projektowi! Zawsze mi imponowało jak ktoś sam we włąsnym garażu dłubie street killerka :D

Uzupełniaj systematycznie topic, bo nie moge sie doczekać wersji finalnej :)

pitol napisał(a):Ile dałeś za hamowanie i czy dobrą dmuchawe mają u Świątka

bez OT! Ten topic jest tylko do Fiesty
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez Jarek104 » piątek, 9 lutego 2007, 08:44

Dajesz Konrad, dajesz :)
Szkoda, że projekt z deską rozdzielczą upadł..

Ale ogólnie miałem okazję przejechać się tym autkiem jak jeszcze jeździło i chylę czoła, zwłaszcza za włożoną pracę i serce :)
Avatar użytkownika
Jarek104
thebestest of SRTB
 
Posty: 1419
Dołączył(a): niedziela, 17 grudnia 2006, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: 2,3T & 3,0 V6

Postprzez FordOn » piątek, 9 lutego 2007, 09:36

gshock napisał(a):
FordOn napisał(a):-turbina T25 albo GT25 (z ta druga jest problem zeby znalesc bez zmiennej geometri lopatek)

moze glupie pytanie ale byly t25/gt25 ze zmienna geometria??
zawsze myslalem ze sa to turbiny od benzyniakow (sam taka mialem w s13)
a wersja gt rozni sie tym ze ma lozysko bb a nie slizgowe przez co ma lepszy spool up.

nawiew u swiatka raczej symboliczny mi sie wydawal

GT25 ostatnio spotkalem tylko ze zmienna geometria lopatek... T25 np.(bez zmiennej geometri) wystepuje w BMW 2.5 TD i TDS...pozniewaz fabrycznie te silniki sa wyposazone w T2 ktora nie wytrztma za dlugo doladowania (fabrycznie 0,8 do 1 bara popouje) rzedu 1.4bara w piku a stalego 1.3- 1.2... Tyle co udalo mi sie dogadac z anglikiem to to ze musi byc turbo z diesla :|
Koszt hamowni to 80zl, nawiew :roll: potwierdzam to co naisal Gshock...
Jarek a wiesz ze jechalismy na peknietym wezu od doladowania... :)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez gshock » piątek, 9 lutego 2007, 12:17

FordOn napisał(a):1.4bara w piku a stalego 1.3- 1.2

to juz mesko raczej chyba bedzie :)
bedziesz chyba musial postarac sie o naprawde niezly ic.
nie wiem jak w dieslu ale w benie to t25 powyzej 1bara strasznie ogrzewa powietrze.
ten sprzet to unikat na niszczenie turbin ma certyfikat
Avatar użytkownika
gshock
thebestest of SRTB
 
Posty: 1265
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:23
Lokalizacja: gdansk

Postprzez FordOn » piątek, 9 lutego 2007, 12:33

Hmmm bedzie wesolo... IC jest z transita TDCI , taki sam posiada kumpel w Fiescie RS Turbo ktora miala zalozona T3 i zostala wyhamowana na 168KM i chyba 208Nm (seria 130KM) dodatkowo diesel jest "chlodniejsza" jednostka... nom zobaczymy jak bedzie sie to sprawowalo bo nie mam za duzego pola manewru z IC u siebie w porownaniu do 200SX-a :)

Pozdro
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez FordOn » sobota, 10 lutego 2007, 19:57

Dzis po mimo "lekkiej" pizdziawy pozbylem sie juz wnetrza niestety akumulatorki nie wytrzymaly w aparacie :lol:
Obrazek
Zbior rzeczy nie potrzebnych... :D
Obrazek
Jesli w poniedzialek bedzie w miare znosna temperatura to silnik robi OUT :!:
Poniewaz juz prawie wszystko jest odpiete od niego, sciagnieta jest tez rozporka oraz popuszczone piasty wiec teraz to juz z gorki bedzie :)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez weede » sobota, 10 lutego 2007, 20:18

Ale tam ciasno..jak Ty sie tam miesćisz? :D
Widze, ze praca wre więc trzymam kciuki za dalsze kombinacje!

Buda idzie do kompletnego malowania? w sensie maksymalnie bez niczego?
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Postprzez pitol » sobota, 10 lutego 2007, 22:07

O kuta raczej pożądnie to wszystko robisz. Nową podłoge kładziesz ? Ogólnie wnętrze bedzie jakoś zmieniane ?
Senna ... Aceleramos Juntos O Tetra E Nosso !
Avatar użytkownika
pitol
Frequent User
 
Posty: 468
Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 09:31
Lokalizacja: Winowrocław

Postprzez FordOn » sobota, 10 lutego 2007, 22:51

Jakos sie mieszcze garaz z foty jest luzny jeszcze za to drugi jest zawalony strasznie, przy okazji szopa... ta buda ktora jest na fotach idzie na zyletki, wlasnie szukam sobie nowej ;)
Jesli chodzi o wnetrze tak bedzie wyposazone w fotele Recaro identyczne jak w Escorcie Cosworth RS , pasy szelkowe 3ptk. itp. w drugim poscie wypisalem co juz jest a co jeszce bedzie...
zeby nie bylo ze samobujca jestem, to uklad hamulcowy jest z mocniejszej siostry jaka jest Fiesta RSturbo, a w razie te heble w pozniejszym czasie nie wydawaly to jest mnustwo sposobow i dawcow lacznie z w/w Cosworth-em ;)

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Następna strona

Powrót do Nasze auta