Marka i Model
Ford Fiesta MK3
Modyfikacje Silnika - w trakcie modyfikacji
Zaspawany uklad EGR, przyspieszony kat wtrysku paliwa, stopien sprezania 21,5:1
Układ Dolotowy - Gotowy
kolektor dolotowy z pierwszej generacji TD-ka po polerce, IC z Transit TDCI
Układ Wydechowy - Gotowy
Turbina Garrett T2, kolektor wydechowy zaspawane wyjscie EGR, down pipe 2,5"
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - w trakcie modyfikacji
zwiekszone dawki zaworu booster-a,oraz pompy, "elektronika" z mondeo zastapiona fabryczna wiazka z 1.8D
Układ Napędowy - gotowy
dyfer z 1.6D, 1 i 2 bieg-1.8D, 3 i 4 bieg 1.6D, 5-1.8D,fabryczne kolo zamachowe (11.2kg) z Mondeo zastapione zamachem z 1.8D (6,2kg), felgi 14"
Układ Hamulcowy - gotowy
zaciski i tarcze wentylowane przod 240mm z RSTurbo, tyl bembny 203mm z RSTurbo, korektor sily hamowania tyl z RSTurbo, regulatory sily hamowania 1.8TD.
Modyfikacje Zawieszenia - gotowy
przod: amortyzatory Delphi Carbon (gazowe) sprezyny 1.8TD, tyl: amortyzatory oraz sprezyny Bilstein progresywne -40mm, rozporka przednich kielichow, spinka dolna dla wersji XR2i, RST, 1800RS.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - trwaja prace
Fotele Recaro, szelki Schrot.
Body KIT i Oświetlenie -Stock
auto przed naprawami blacharskimi...
Fabryczna Moc i Moment:
88KM/4500rpm i 178Nm/2200rpm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
po swapie wyszlo 80,7KM/3600rpm i 171,9Nm/ 2894rpm
CDN.