[Opel speedster 2.2]

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

Postprzez kubas » czwartek, 23 czerwca 2011, 08:35

a ja się będę przy r888 upierał :)
Avatar użytkownika
kubas
thebestest of SRTB
 
Posty: 1029
Dołączył(a): wtorek, 23 stycznia 2007, 12:06
Lokalizacja: Bdg

Postprzez piwo » czwartek, 23 czerwca 2011, 09:05

nie ma w tym rozmiarze.upierac sie mozna.jak znajdziesz r888 w 205x50x16 to chetnie przylukam.
co do brigstone to wlasnie nasluchalem sie duzo dobrych opini ale jak patrze na testy to marnosc i ta waga.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
piwo
Super user
 
Posty: 167
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 19:41
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez wadel » czwartek, 23 czerwca 2011, 09:11

piwo napisał(a):nie ma w tym rozmiarze.upierac sie mozna.jak znajdziesz r888 w 205x50x16 to chetnie przylukam.
co do brigstone to wlasnie nasluchalem sie duzo dobrych opini ale jak patrze na testy top marnosc.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm


Pierdol testy ;) Waga to jedno a opory toczenia to drugie ...
200KM 280Nm

Cyt. "Najlepiej kup sobie Impreze gotową w salonie
jak reszta japiszonów i koszulke z krokodylem ... "
Avatar użytkownika
wadel
Forum Clubber
 
Posty: 623
Dołączył(a): poniedziałek, 30 lipca 2007, 14:05
Lokalizacja: ... a stund :)
Auto: A4B7

Postprzez kubas » czwartek, 23 czerwca 2011, 09:15

16" 205/55ZR16 90W 628 213 10.2 6.5 5.5-7.5 560,00

i

17" 225/45ZR17 94W RF 634 231 11.1 7.5 7.0-8.5 700,00


Żeś se wybrał te rozmiary hehe
Avatar użytkownika
kubas
thebestest of SRTB
 
Posty: 1029
Dołączył(a): wtorek, 23 stycznia 2007, 12:06
Lokalizacja: Bdg

Postprzez piwo » czwartek, 23 czerwca 2011, 09:22

205x55x16 ociera mi o nadkola przy pelnym skrecie.teraz mam takie i przy zuzytym biezniku (czytaj nizsze) tra masakrycznie.dodatkowo wylaczyl sie abs.
cyt"Pierdol testy Waga to jedno a opory toczenia to drugie ...
ok ale co z tego wynika bo nie rozumiem.opony o najwyzszych oporach toczenia nie zawsze sa najszybsze na torze.mam znalesc pare przykaldow?co do wagi lepiej chyba zeby opona wazyla 9 kg niz 11,5.
co do conti premium contact moze i sa komfortowe ale wygrywaly praktycznie kazde testy swego czasu.czy to droga hamowania na suchym czy mokrym czy predkosci na zakretach byly opony bardzo dobre.
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20 ... e-Test.htm
piwo
Super user
 
Posty: 167
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 19:41
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez --orzech-- » czwartek, 23 czerwca 2011, 11:27

a weź spróbuj z federalami rs ... wszedzie chwalą... ludzie jezdza w kjsach i w drifcie maja na przedniej osi...

cena to 1/2 toyo r888
"pomiędzy blokami zapierdalam jak tornado"
--orzech--
srtb crew
 
Posty: 5479
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: E30S54/900Turbo/R100

Postprzez piwo » czwartek, 23 czerwca 2011, 11:39

no wlasnie wole nie probowac bo mnie na to nie stac tylko od razu kupic cos najlepszego.dlateog pytam.ze chwala to wiem.ale bardziej niz chwalie prosilbym o rzetelne info.testy albo wlasne porownania z toru.ze na r888 wykrecilem czas 89s a na federalach 87s.takie cos ma dla mnie znaczenie, a nie ze ktos cos chwali.wiekszosc opon ludzie zachwalaja.bo sa ciche nie zabkuja albo zuzywaja sie dopeiro po 60tys km.co mnie to obchodzi.takie toyo t1r tez zachwalaja a to gowno.wiec staram sie obiektywnie patrzec i wylapywac tylko to co ma jakas wartosc.
piwo
Super user
 
Posty: 167
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 19:41
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez wadel » czwartek, 23 czerwca 2011, 12:33

Dla mnie jeżeli testy to jedynie ADAC. Wszystkie inne gazetowe bajki z czasem sobie odpuściłem. Myślę o tym tak typowo po polsku może i źle ale taki już jestem.

Waga, opory - mam na myśli że wole mieć +1kg na oponie a niech dobrze klei niż odwrotnie.
Conti jest ok tylko szybko się kończy.
200KM 280Nm

Cyt. "Najlepiej kup sobie Impreze gotową w salonie
jak reszta japiszonów i koszulke z krokodylem ... "
Avatar użytkownika
wadel
Forum Clubber
 
Posty: 623
Dołączył(a): poniedziałek, 30 lipca 2007, 14:05
Lokalizacja: ... a stund :)
Auto: A4B7

Postprzez --orzech-- » czwartek, 23 czerwca 2011, 14:04

wpisz sobie w google federala i poszukaj na forach subaru...
tam są gdzies realne opinie osob ktore mialy federale i r888...
sa porownania czasow i scieralanosci....

najwazniejsze jest to ze r888 lepsze sa tylko jezeli jezdzimy na nierozgrzanych oponach ale pozniej juz federale sa porownywalne... no i ich trwalosc jest o polowe dluzsza...
"pomiędzy blokami zapierdalam jak tornado"
--orzech--
srtb crew
 
Posty: 5479
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: E30S54/900Turbo/R100

Postprzez kubas » czwartek, 23 czerwca 2011, 20:31

najwazniejsze jest to ze r888 lepsze sa tylko jezeli jezdzimy na nierozgrzanych oponach ale pozniej juz federale sa porownywalne... no i ich trwalosc jest o polowe dluzsza...


ale podobno federal się szybciej przegrzewa i już wtedy nie klei tak fajnie :/
Avatar użytkownika
kubas
thebestest of SRTB
 
Posty: 1029
Dołączył(a): wtorek, 23 stycznia 2007, 12:06
Lokalizacja: Bdg

Postprzez FELIPE » piątek, 24 czerwca 2011, 10:38

kubas napisał(a):
najwazniejsze jest to ze r888 lepsze sa tylko jezeli jezdzimy na nierozgrzanych oponach ale pozniej juz federale sa porownywalne... no i ich trwalosc jest o polowe dluzsza...


ale podobno federal się szybciej przegrzewa i już wtedy nie klei tak fajnie :/


na początku kilka słów na temat Toyo, które moim zdaniem są mocno przereklamowane... byłem świadkiem, jak R1R po kilku ostrych okrążeniach na Kartodromie skończyły żywota, w cenie Toyo jest tyle kosztów marketingu, że naprawdę lepiej dołożyć do Bridgestone lub Conti

jak szukasz czegoś trwałego z dobrymi osiągami to może Yokohama Advan Neova (AD08)

http://www.yokohamatire.com/tires/detai ... neova_ad08

jak chcesz wydajnego semi-slicka z homologacją drogową i nie masz limitu w budżecie możesz pomyśleć nad Kuhmo V70A/V700 lub Yokohama Advan (A048)

http://www.kumhotyre.co.uk/circuit_racing.php#v70a
http://www.yokohamatire.com/tires/detail/advan_a048

Kuhmo V70A wygrało w 2005 test semi-slicków, w którym pokonało nawet Michelin Pilot Sport Cup, pamiętajcie jednak że AutoBild to nie ADAC, test mógł być opłacony ;)

http://www.kumhomotorsport.pl/prasa/AutoBild_0205.pdf

Federal 595RS-R naprawdę jest spoko, osiągi zbliżone do R888 i korzystna cena, ważny jest też parametr UTQG który jest na korzyść Federala (trwałość)

Yokohama Advan AD08 - UTQG 180
Federal 595RS-R - UTQG 140
Toyo R888 - UTQG 100
Yokohama Advan A048 - UTQG 60
Kuhmo Ecsta V70A - UTQG 50

http://www.oponeo.pl/artykul/oznaczenia-opon-utqg
www.felgi.pl PRZYMIERZ DOWOLNE FELGI NA SWOIM AUCIE
www.oponeo.pl OPONY W NAJLEPSZEJ CENIE
FELIPE
thebestest of SRTB
 
Posty: 1025
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 14:49
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Postprzez FELIPE » piątek, 24 czerwca 2011, 13:06

www.felgi.pl PRZYMIERZ DOWOLNE FELGI NA SWOIM AUCIE
www.oponeo.pl OPONY W NAJLEPSZEJ CENIE
FELIPE
thebestest of SRTB
 
Posty: 1025
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 14:49
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Postprzez kubas » piątek, 24 czerwca 2011, 17:13

FELIPE napisał(a):na początku kilka słów na temat Toyo, które moim zdaniem są mocno przereklamowane... byłem świadkiem, jak R1R po kilku ostrych okrążeniach na Kartodromie skończyły żywota, w cenie Toyo jest tyle kosztów marketingu, że naprawdę lepiej dołożyć do Bridgestone lub Conti


Prawda filip, R1R nie jest jakąs super oponą też latałem ostatnio z kumplem po torze w Toruniu. On na R1R ja na r888 i jemu opony przestały kleić a moje kleiły coraz lepiej :)

Ale prawda jest taka że w tym budżecie (do 300zł/szt) ja do siebie nic lepszego w tym rozmiarze (185/60/14) nie znajde :)
Avatar użytkownika
kubas
thebestest of SRTB
 
Posty: 1029
Dołączył(a): wtorek, 23 stycznia 2007, 12:06
Lokalizacja: Bdg

Postprzez piwo » niedziela, 26 czerwca 2011, 22:16

takich odpowiedzi szukalem.dzieki chlopaki.zaczynam czytac.
piwo
Super user
 
Posty: 167
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 19:41
Lokalizacja: Mszczonów

Postprzez piwo » poniedziałek, 27 czerwca 2011, 18:31

r1r wiec na pewno odpadaja.nie wygladaja dobrze.za to te federalki wg opini subarakow nawet niezle wypadaja.r888 bardzo dobrze.te koreanskie kumho i hankoki byly by fajna pozycja gdyby byly dostepne na rynku w atrakcyjnych cenach.nie widze wogole zeby ktos je sprzedawal.wiec chyba wybiore konfiguracje federale na przod i sport contact5 na tyl.bedzie przczyczepnie na przodzie na suchym (mniejsza podsterownosc) a na mokrym mniej zarzucalo tylem.taka konfiguracja wydaje mi sie na ten czas i moja wiedze najlepsza. r888 na tyle bylaby super ale tylko na sucha nawierzchnie. w przednionapedowym aucie by mi to nie rpzeszkadzalo ale w spidsterze na pewno nie zaloze.za duze ryzyko przy mojej jezdzie.
yokohamy a08 sa w miare ok ale sa za drogie w porowanniu do r888.
piwo
Super user
 
Posty: 167
Dołączył(a): wtorek, 24 maja 2011, 19:41
Lokalizacja: Mszczonów

Szybka odpowiedź


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
   
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze auta



cron