edit.
Poprawiłem troszkę pierwszą stronę bo już trąciła myszką.
http://www.youtube.com/watch?v=b8bdwVqiPR8[COLOR="Grey"]
---------- Post dodany 24-10-2014 o 17:30 ---------- Poprzedni post został utworzony 18-10-2014 o 10:14 ----------[/COLOR]jako ze silnik dymi w czasie palowania mysle nad takimi opcjami:
1) kupno drugiego silnika z22se z krotka skrzynia biegow za 2000 plus wymiana 500zl
2) kupno drugiego silnika z22se z krotka skrzynia biegow za 2000zl plus wymiana 500zl plus obrobka glowicy, wymiana zaworow na wieksze, podwojne sprezynki, porting, frezowanie gniazd, zmnniejszenie srednicy trzepieni czy prowadnic zaworow itd conajmniej 2000
3) kupno z20ner kompletny z osprzetem i z turbina za 4000zl plus wymiana 500zl plus icek i orurowanie conajmniej 1000zl
4) kupno goly z20ner za 1500zl plus kompresor komplet za 3000zl plus icek i orurowanie conajmniej 1000zl plus wymiana 500zl
co myslicie?
kasy mam malo i w sumie nie za bardzo mam zeby wydac bo slub niedlugo. ktora droga pojsc?
wiadomo z22se mam juz wystrojony i chodzi cacy i moze 14stki zlamie tylko sama skrzynia krotsza i lzejszym zamachem.
turbo i kompresor wiadomo wiecej pali gorszy dzwiek jeki steki itd. no i mniejsza trwalosc i masa plus conajmniej 20kg co mnie sie bardzo niepodoba.
doradzcie cos.