[94 Ford Fiesta Ghia]

W tym dziale prezentujemy własne auta, projekty jak i zadajemy pytania właścicielom

[94 Ford Fiesta Ghia]

Postprzez ArekBinek_86 » niedziela, 2 grudnia 2012, 14:11

Marka i Model
Ford Fiesta 1994

Modyfikacje Silnika - Status*
na razie seria 1.3 będzie SWAP na co się okaże w praniu

Układ Dolotowy - Status
seria

Układ Wydechowy - Status
seria

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa - Status
seria

Układ Napędowy - Status
seria

Układ Hamulcowy - Status
większe tarcze nacinane z przodu większe bębny do tyłu

Modyfikacje Zawieszenia - Status
sprężyny Sparco -35mm

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio - Status
wybebeszone wnętrze

Body KIT i Oświetlenie - Status
seria

Fabryczna Moc i Moment:
60km

Moc i Moment Po Modyfikacjach:
będzie wiadomo po wstawieniu silnika

Obrazek
Obrazek
ArekBinek_86
User
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 18:45
Lokalizacja: Strzelce Górne

Postprzez wadel » niedziela, 2 grudnia 2012, 15:05

yyyy z Fordonem na piwo za często chodzisz czy jak ? :mrgreen:
200KM 280Nm

Cyt. "Najlepiej kup sobie Impreze gotową w salonie
jak reszta japiszonów i koszulke z krokodylem ... "
Avatar użytkownika
wadel
Forum Clubber
 
Posty: 623
Dołączył(a): poniedziałek, 30 lipca 2007, 14:05
Lokalizacja: ... a stund :)
Auto: A4B7

Postprzez ArekBinek_86 » niedziela, 2 grudnia 2012, 15:18

:mrgreen: a tak jakoś wyszło po dłuższych przemyśleniach zapadła decyzja bo octavki mi szkoda do zabawy :D
ArekBinek_86
User
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 18:45
Lokalizacja: Strzelce Górne

Postprzez Proper » niedziela, 2 grudnia 2012, 16:07

...ale dlaczego fiesta :(
ProPerfekt ....daj upust swojej mocy!!!
www.blow-off.pl
Blow-off, MBC ,Regulatory ciś. paliwa, pomiary AFR
http://www.properfekt.pl
http://www.facebook.com/pages/Properfekt/282421328464662
Avatar użytkownika
Proper
Forum Clubber
 
Posty: 552
Dołączył(a): poniedziałek, 5 marca 2007, 21:19
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: urquattro urS4

Postprzez ArekBinek_86 » niedziela, 2 grudnia 2012, 19:42

A dla tego że części dość tanie i dobrze dostępne
małe leciutkie autko, no i nie ma za dużo projektów szybkich fiest w naszych okolicach :)
no i jeszcze jedna ważna rzecz, skarbnica wiedzy kolegi Konrada
Ostatnio edytowano poniedziałek, 3 grudnia 2012, 08:26 przez ArekBinek_86, łącznie edytowano 1 raz
ArekBinek_86
User
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 18:45
Lokalizacja: Strzelce Górne

Postprzez Dziadek » poniedziałek, 3 grudnia 2012, 08:02

Leo why...?
I think there's a defect in my rear view mirror - everything reflected in it seems to disappear extremely quickly.
Avatar użytkownika
Dziadek
thebestest of SRTB
 
Posty: 4614
Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2007, 22:45
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez ArekBinek_86 » środa, 5 grudnia 2012, 15:50

dzisiaj dotarły przewody hamulcowe w oplocie
Obrazek

jeszcze tylko czekam na amorki i zawieszenie z układem hamulcowym będzie skompletowane i będzie można montować :D :mrgreen:
ArekBinek_86
User
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 18:45
Lokalizacja: Strzelce Górne

Postprzez Jonash » środa, 5 grudnia 2012, 21:36

Jaki zawias wpadnie do auta ?? Docelowo rozumiem będzie Swap na jakiś większy silnik ??
Seat Ibiza Sxi " System Porsche "
Jonash
Rookie
 
Posty: 5
Dołączył(a): poniedziałek, 3 grudnia 2012, 14:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ArekBinek_86 » czwartek, 6 grudnia 2012, 08:35

Jonash, co do zawiasu to sprężyny tak jak pisałem wyżej Sparco -35mm a amory firmy Delphi performance.
Tak Swap będzie pewnie na jakieś 2.0 ;) :mrgreen: chyba że coś innego wpadnie mi do głowy bo jeszcze trochę czasu mam na zastanowienie się.
ArekBinek_86
User
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 18:45
Lokalizacja: Strzelce Górne

Postprzez Mav » wtorek, 11 grudnia 2012, 11:21

A jak z rozkładem mas? Bo spodziewam sie że auto ma głównie latac torowo?
Avatar użytkownika
Mav
Forum Clubber
 
Posty: 618
Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2012, 14:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Solec
Auto: Nitro GTI Kombi

Postprzez ArekBinek_86 » wtorek, 11 grudnia 2012, 14:36

dokładnie auto będzie głównie po torze latać, ale co do rozkładu masy to powinno być wszystko oki bo silnik 2.0 nie jest aż tak ciężki, co innego V6.
ArekBinek_86
User
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 18:45
Lokalizacja: Strzelce Górne

Postprzez FordOn » piątek, 14 grudnia 2012, 22:20

Mav, roznica miedzy 1.3 (zeliwny blok, glowica + tloki) vs Staliwo blok, alu glowica + kute korby = 0kg roznicy na glolym slupku... 72 do 72kg... dociazenie to heble + wspoma...
Ja tu za duzo palcow nie maczam, bo auto bylo wymyslem Arka nie moim, mocne N/A in + toru... zeby nie bic sie w klasie z WRX STi czy Lancerami... Ogolnie zabawa... doradzam wiecej jak robie, bo 90% robi Arek...
Fajna alternatywa jak mamy auto na co dzien i zero kompromisu ze musze jechac tym do pracy co cos...
Ja z Arkiem Piwa nie pije lecz vodke (to rzadkosc) i to jego zdanie moge przytakiwac lub tez nie... Wiec mojej osoby w to nie mieszac :mrgreen:
Avatar użytkownika
FordOn
Forum Killer
 
Posty: 949
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 19:50
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez LeszekMK81 » sobota, 15 grudnia 2012, 08:19

dla mnie to kolejny ford ktory jest pokazany a nie zostanie ukonczony
Filmy - LeszekMK81

VAG System

█║▌│█│║▌║││█║▌│║
ORIGINAL PROFILE ®
Avatar użytkownika
LeszekMK81
Forum Clubber
 
Posty: 704
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2007, 07:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez ArekBinek_86 » niedziela, 16 grudnia 2012, 10:07

LeszekMK81, no i tu się bardzo mylisz bo auto zostanie ukończone bo jak coś zaczynam to zawsze kończę ;)
FordOn, dzięki za wyjaśnienie szczegółowe rozkładu masy :lol:
ArekBinek_86
User
 
Posty: 73
Dołączył(a): czwartek, 9 czerwca 2011, 18:45
Lokalizacja: Strzelce Górne

Postprzez Mav » poniedziałek, 17 grudnia 2012, 11:13

Ja nigdy nie liczyłem czysto masy silnika a zawsze z osprzętem itede. Jeżeli wyjdzie podobnie jak w 1.3 to tylko się cieszyć że nie wyjdzie podsterowny w zakręcie potworek.

Auto na tor musi być jak najlepiej zbalansowane. I rzeczywiście gdy można zrobić je bezkompromisowo daje najwięcej frajdy na torze (na ulicy znacznie mniej ;) ale to zależy od setupu sprężyn.
Avatar użytkownika
Mav
Forum Clubber
 
Posty: 618
Dołączył(a): poniedziałek, 23 stycznia 2012, 14:08
Lokalizacja: Bydgoszcz/Solec
Auto: Nitro GTI Kombi

Szybka odpowiedź


To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
   
Następna strona

Powrót do Nasze auta



cron