Fiveopac napisał(a):Mimo wszystko wole miec na papierku wydruk przed jak i po... dodatkowo na żywo moge sledzic jakie zmiany sie dzieja w mojej geometrii. Robilem w pzmocie geometrie specjalnie pod wypad na tor w kielcach i sami wiecie jak zadowolony z wynikow bylem. I oczywiscie, macie racje ze nie ma przymusu korzystania z postępu ale nie zaprzeczycie, ze sa pewne zalety nowych technologii...
Na wojska p. koles jest spoko, ale nie ogarnia (za) niskich fur.
Teraz mowisz o dwóch różnych rzeczach. Co innego wydruk a co innego generacja sprzętu. Na Wojska Polskiego też dostajesz wydruki i też na żywo możesz śledzić zmiany. Tyle, że oni mają sprzęt tego typu, że czujniki zamontowane na kołach muszą się wzajemnie widzieć. Problemem nie są z tego co pamiętam niskie fury tylko opasłe zderzaki obejmujące koło dookoła i tym samym zasłaniając przednie czujniki. Są też dostępne zestawy w których czujniki założone na koła musi widzieć jedynie centralny czytnik/kamera umieszczona przed pojazdem (coś na zasadzie Xbox kinect czy Nintendo Wii). W tym rozwiązaniu ani zderzaki ani wysokość zawiechy nie ma żadnego znaczenia.
A który sprzęt jest dokładniejszy?? Sądze, że oba są równie dokładne.
Gwarantuję Ci również, że gość który ogarnia geometrię ustawi Ci ją tak samo dobrze nawet na sprzęcie typu Precyzja GTO sprzed 20 lat kiedy to jeszcze nikt nie słyszał o laserowych technologiach