Gorliś napisał(a):A zalezy Ci koniecznie na tym zeby tarcze byly nawiercane i nacinane?
Nawiercanie w sumie nic nie daje poza pekaniem wokol otworow, nacinanie powoduje szybsze zuzycie klocka.
lepiej wyglądają
No i hamują też lepiej. Co do pękania - Mikody, a zużyłem już chyba z 10 kompletów w różnych samochodach, nigdy mi nie pękły. Nie pękły mi również Brembo, które sam nawiercałem, lekko pękły nawiercane przeze mnie Juridy, a ori nawiercane Zimermanny pękły przez całą szerokość powierzchni ciernej - nigdy nie kupię tego gówna.
ravestation napisał(a):W porsche niezależnie, czy seryjnie gładkie, czy seryjnie nawiercane dają na 1 montaż textary (czy jakkolwiek się to pisze) i nie pylą.
właśnie chyba przetestuję albo textary albo ATE, bo dotąd używałem tylko zwykłych Ferodo.
Swoją drogą Gorliś mówisz, że różnica w hamowaniu żadna między zwykłym Ferodo a DS, a w cenie u mnie na tylną oś różnica jest 108zł vs 460zł, więc nie widzę sensu ich kupować
dave napisał(a):W e61 tarczę zaczely bic to kupiłem jakies smietniki z klockami no name..
Jak zobaczyłem Twoją wypowiedź to z jakiegoś powodu byłem pewny, że opowiesz o jakichś najtańszy śmietnikach
Udowodniłeś tą wypowiedzią, że chytry kupuje dwa razy