LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne
rumianko napisał(a):LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne
no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM
LeszekMK81 napisał(a):rumianko napisał(a):LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne
no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM
skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno
LeszekMK81 napisał(a):rumianko napisał(a):LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne
no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM
skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno
luke8 napisał(a):LeszekMK81 napisał(a):rumianko napisał(a):LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne
no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM
skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno
Ze co?
Arkadius napisał(a):Przecież 2.8 a 3.2 to to samo tylko że większe...?!
Arkadius napisał(a):luke8 napisał(a):LeszekMK81 napisał(a):rumianko napisał(a):LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne
no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM
skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno
Ze co?
+1!
takie samo V jak V5 z mojego R5...
Przecież 2.8 a 3.2 to to samo tylko że większe...?!
Silnik VR6 produkowany był w siedmiu różnych wersjach.
- 2800 ccm 140PS (montowany wyłacznie w Caravelli i Multivanie)
- 2800 ccm 174PS (stosowany w Golfie, Vento, Passacie, Sharanie) (Corrado - tylko na rynek USA)
- 2900 ccm 184PS (stosowany wyłącznie w Passacie)
- 2900 ccm 190PS (stosowany przede wszystkim w Corrado, ale również w Golfie i Passacie Syncro)
- 2800 ccm 204PS (montowany w Golfie IV 4 motion i Borze 4 Motion)
- 3200 ccm 225PS (montowany w New Beetle RSi)
- 3200 ccm 240PS (montowany w Golfie IV R32)