Kupi? Silnik Do Jetty MK2/Golf 2.

Tutaj będą przenoszone tematy off-topicowe

Moderatorzy: Brychu, Fiveopac

Postprzez Arkadius » czwartek, 1 września 2011, 06:24

tam będziesz pierdoły kupować...

http://allegro.pl/silnik-volkswagen-2-8 ... 50896.html
AM Performance - tel.691 401 590

RX-8
Vel Satis 2.0T
Arkadius
Forum Clubber
 
Posty: 525
Dołączył(a): sobota, 6 stycznia 2007, 19:08
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Auto: Vel Satis

Postprzez rumianko » czwartek, 1 września 2011, 06:34

"szaran" :D
chip tuning/hamownia/fap/dpf_off/indywidualne programy każdy silnik z T
https://www.facebook.com/pages/Brk-Tuning/1431232843778695?ref=ts&fref=ts
Avatar użytkownika
rumianko
Frequent User
 
Posty: 437
Dołączył(a): środa, 6 czerwca 2007, 12:46
Lokalizacja: inowrocław

Postprzez Arkadius » czwartek, 1 września 2011, 19:46

jak OT to mam klienta w sklepie, który ciągle przychodzi po części do "Szarona" :lol:
AM Performance - tel.691 401 590

RX-8
Vel Satis 2.0T
Arkadius
Forum Clubber
 
Posty: 525
Dołączył(a): sobota, 6 stycznia 2007, 19:08
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Auto: Vel Satis

Postprzez LeszekMK81 » czwartek, 1 września 2011, 21:54

te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne
Filmy - LeszekMK81

VAG System

█║▌│█│║▌║││█║▌│║
ORIGINAL PROFILE ®
Avatar użytkownika
LeszekMK81
Forum Clubber
 
Posty: 704
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2007, 07:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Arkadius » piątek, 2 września 2011, 06:19

ale do dźwięku się nie przypieprzysz? :P
AM Performance - tel.691 401 590

RX-8
Vel Satis 2.0T
Arkadius
Forum Clubber
 
Posty: 525
Dołączył(a): sobota, 6 stycznia 2007, 19:08
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Auto: Vel Satis

Postprzez rumianko » piątek, 2 września 2011, 07:24

LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne


no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM
chip tuning/hamownia/fap/dpf_off/indywidualne programy każdy silnik z T
https://www.facebook.com/pages/Brk-Tuning/1431232843778695?ref=ts&fref=ts
Avatar użytkownika
rumianko
Frequent User
 
Posty: 437
Dołączył(a): środa, 6 czerwca 2007, 12:46
Lokalizacja: inowrocław

Postprzez wadel » piątek, 2 września 2011, 10:08

Seria w golfiku ma 170-190km i okolice 7.5sek do 0-100 to nie jest rewelacja popieram.
Ale dźwięk jest legendarny, a silnik rozwojowy gdybym szedł w VW cieżko by się było zdecydować między 1.8T a VRem ten drugi to chyba mino wszystko większy lans, a pierwszy lepszy na street :arrow: apropos OT ;)
200KM 280Nm

Cyt. "Najlepiej kup sobie Impreze gotową w salonie
jak reszta japiszonów i koszulke z krokodylem ... "
Avatar użytkownika
wadel
Forum Clubber
 
Posty: 623
Dołączył(a): poniedziałek, 30 lipca 2007, 14:05
Lokalizacja: ... a stund :)
Auto: A4B7

Postprzez LeszekMK81 » piątek, 2 września 2011, 15:33

rumianko napisał(a):
LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne


no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM


skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno
Filmy - LeszekMK81

VAG System

█║▌│█│║▌║││█║▌│║
ORIGINAL PROFILE ®
Avatar użytkownika
LeszekMK81
Forum Clubber
 
Posty: 704
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2007, 07:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez wadel » piątek, 2 września 2011, 15:53

LeszekMK81 napisał(a):
rumianko napisał(a):
LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne


no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM


skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno


Cena / Dostępność ;)
200KM 280Nm

Cyt. "Najlepiej kup sobie Impreze gotową w salonie
jak reszta japiszonów i koszulke z krokodylem ... "
Avatar użytkownika
wadel
Forum Clubber
 
Posty: 623
Dołączył(a): poniedziałek, 30 lipca 2007, 14:05
Lokalizacja: ... a stund :)
Auto: A4B7

Postprzez luke8 » piątek, 2 września 2011, 19:46

LeszekMK81 napisał(a):
rumianko napisał(a):
LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne


no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM


skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno


Ze co?
www.tuning-studio.pl
koni bilstein eibach ebc brembo k&n JR
DBA ACL
Avatar użytkownika
luke8
Frequent User
 
Posty: 273
Dołączył(a): czwartek, 11 stycznia 2007, 23:42
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Arkadius » piątek, 2 września 2011, 20:20

luke8 napisał(a):
LeszekMK81 napisał(a):
rumianko napisał(a):
LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne


no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM


skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno


Ze co?


+1!

takie samo V jak V5 z mojego R5... :lol:

Przecież 2.8 a 3.2 to to samo tylko że większe...?!
AM Performance - tel.691 401 590

RX-8
Vel Satis 2.0T
Arkadius
Forum Clubber
 
Posty: 525
Dołączył(a): sobota, 6 stycznia 2007, 19:08
Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
Auto: Vel Satis

Postprzez Gregor » piątek, 2 września 2011, 20:29

Arkadius napisał(a):Przecież 2.8 a 3.2 to to samo tylko że większe...?!


o ile się nie mylę to mają różne kąty rozwarcia cylindrów, 2.8 VR6 ma 15 stopni a R32 ma 10,5 stopnia, jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące,
ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
Gregor
Super user
 
Posty: 230
Dołączył(a): sobota, 12 grudnia 2009, 17:19
Lokalizacja: Tryszczyn
Auto: S13

Postprzez LeszekMK81 » piątek, 2 września 2011, 21:17

Arkadius napisał(a):
luke8 napisał(a):
LeszekMK81 napisał(a):
rumianko napisał(a):
LeszekMK81 napisał(a):te silniki 2.8 vr6 wcale nie sa rewelacyjne


no tak faktycznie jeśli silniki wytrzymują okolice 450KM


skoro mamy tak patrzec to lepiej r32 gdzie mamy V , ja twierdze ze vr6 to gowno


Ze co?


+1!

takie samo V jak V5 z mojego R5... :lol:

Przecież 2.8 a 3.2 to to samo tylko że większe...?!



vr6 nie jest to prawidlowa V wogole to nawet bym jej V nie nazwał wiec prosze nie ro smmieszaj mnie

tu masz cala historie silnika VR6

http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrado/silnik.htm

poczytaj sobie !!
Filmy - LeszekMK81

VAG System

█║▌│█│║▌║││█║▌│║
ORIGINAL PROFILE ®
Avatar użytkownika
LeszekMK81
Forum Clubber
 
Posty: 704
Dołączył(a): środa, 11 lipca 2007, 07:59
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Kamil Wolski » sobota, 3 września 2011, 09:21

Leszek, a czy R32 to na pewno prawidłowe V, bo z tego co piszą koledzy, to może być jeszcze mniej prawidłowe...

Cieszę się również, że poczytałeś swój własny link:

Silnik VR6 produkowany był w siedmiu różnych wersjach.
- 2800 ccm 140PS (montowany wyłacznie w Caravelli i Multivanie)
- 2800 ccm 174PS (stosowany w Golfie, Vento, Passacie, Sharanie) (Corrado - tylko na rynek USA)
- 2900 ccm 184PS (stosowany wyłącznie w Passacie)
- 2900 ccm 190PS (stosowany przede wszystkim w Corrado, ale również w Golfie i Passacie Syncro)
- 2800 ccm 204PS (montowany w Golfie IV 4 motion i Borze 4 Motion)
- 3200 ccm 225PS (montowany w New Beetle RSi)
- 3200 ccm 240PS (montowany w Golfie IV R32)


Zatem, DLACZEGO R32 to jakaś lepsza "V-ka" niż 2.8? Nie wysyłaj linków, tylko powiedz, sam jestem ciekaw jak i pewnie wielu powyżej.
Kamil Wolski
thebestest of SRTB
 
Posty: 2016
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez weede » sobota, 3 września 2011, 09:41

Obrazek
valko-rzędówka :)
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Następna strona

Powrót do Off Topic