10 second car - luźna rozmowa

Tutaj będą przenoszone tematy off-topicowe

Moderatorzy: Brychu, Fiveopac

10 second car - luźna rozmowa

Postprzez weede » czwartek, 16 października 2014, 15:18

Jakie z obecną wiedzą mielibyście pomysły na drogowego 10 sekundowca w rozsądnym budżecie? Ostatnio się nad tym zastanawiałem z użytkownikiem orzechem i chyba wyszło, że najlepszy stosunek cena/osiągi miałby projekt na bazie audi S2 z 2.2 turbo. Luźna rozmowa, żeby zaraz nie było że ktoś tu buduje takie wynalazek ;)

Macie inne pomysły?
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez ravestation » czwartek, 16 października 2014, 15:21

weede napisał(a):Luźna rozmowa, żeby zaraz nie było że ktoś tu buduje takie wynalazek ;)?

jaaaaasne :mrgreen:

a co to jest rozsądny budżet ?
"The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." - Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
ravestation
thebestest of SRTB
 
Posty: 1537
Dołączył(a): piątek, 17 sierpnia 2007, 14:52
Lokalizacja: Bydgoszcz / Fordon
Auto: Q7 & Cayman S

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez weede » czwartek, 16 października 2014, 15:24

nie wiem, nie znam tego pojęcia :lol:
weede
Administrator
 
Posty: 4757
Dołączył(a): środa, 22 listopada 2006, 12:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: C55

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez ravestation » czwartek, 16 października 2014, 15:28

mi się wydaje, że auta które robią tutejsze 10s, nie żaden dragstrip rodem z USA, to spory budżet - jeśli mówimy o samochodzie drogowym, a nie dragowej wydmuszce

biorąc pod uwagę, że musisz mieć zajebistą przyczepność na starcie musi to być auto 4x4, więc w tej klasie jest to s/rs, evo, gtr'y i prosiaki turbo

biorąc pod uwagę know-how najbezpieczniej byłoby budować coś na bazie vag'a lub evo

z innej strony nie wiem jak kosztowo by się rozłożył zakup i uturbienie golfa r32
"The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." - Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
ravestation
thebestest of SRTB
 
Posty: 1537
Dołączył(a): piątek, 17 sierpnia 2007, 14:52
Lokalizacja: Bydgoszcz / Fordon
Auto: Q7 & Cayman S

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez saron22 » czwartek, 16 października 2014, 19:22

Co to jest rozsądny budżet?? 10, 20, 60, 90, 150 tys??
Avatar użytkownika
saron22
thebestest of SRTB
 
Posty: 1171
Dołączył(a): czwartek, 28 lutego 2008, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez dave » czwartek, 16 października 2014, 20:04

Tez byłbym bardziej za kupnem g4 vr6 i wstawieniem tam r32 t. Na oko mysle ze te 60 starczy na te 500-600km a to juz dychę zrobi.
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Re: Odp: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez STELMI » czwartek, 16 października 2014, 20:19

dave napisał(a):Tez byłbym bardziej za kupnem g4 vr6 i wstawieniem tam r32 t. Na oko mysle ze te 60 starczy na te 500-600km a to juz dychę zrobi.

Nie ma szans na 500KM mk4 robiące 10s, nawet z 4-motion. 600KM też wątpię
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez --orzech-- » czwartek, 16 października 2014, 20:52

-chyba najbardziej przetarte tematy w pl to jednak VW wiec chyba bym szedł w golfa II lub I ale nie.mam pojęcia czy do budy jedynki czy lupo by weszło 2.8l ;)

Pamiętam jak rs4 w budzie b5 robiło 12s w Bosku a to waży prawie 1600kg wiec może jednak się da zrobić 500 konnym golfem 4 ważący ok tony wysokie 10s
"pomiędzy blokami zapierdalam jak tornado"
--orzech--
srtb crew
 
Posty: 5479
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:08
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: E30S54/900Turbo/R100

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez dave » czwartek, 16 października 2014, 21:36

Mysle ze 500-600 powinno starczyć a czy starczy trudno powiedziec. Wystarczy wejść na racingforum i tam na pewno znajdzie sie odpowiedz. Nie pamiętam ile mocy miał daniel z proturbo ale 10 robił i auto z pełnym wnętrzem skórami które waza sporo itp. Pamiętam tez ze albo jakies s3 albo właśnie g4 bylo 480 km i czasy rzędu 11,3 czy 11,6 wiec mysle właśnie ze takie 500-600 styknie.. Aaa g4 nawet 3 drzwi to waga 1350 kg. To są ciężkie kloce. Czy wejdzie v6 do lupo? Pewnie ze wejdzie ale to juz ciasnota a jeszcze t gdzies trzeba upchac. Lepiej juz poszukać gII syncro i włożyć r32 i haldex tylko czy są jeszcze gII nie zgnite?;)
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez dave » czwartek, 16 października 2014, 21:43

Poza tym chyba jednak wolalbym g4.. Wazy bo wazy ale jednak dużo bardziej bezpieczne niż gll i odrobina jakiegoś komfortu tez by byla. Na ladne g4 mysle ze te 15 starczy no chyba ze Leon v6 ale pewnie ze 20 trzeba by położyć.. Wiem ze na pomorzu ma wystartować w niedługim czasie Leon r32t.. Podobno zakladaja min 800 km ;)
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez STELMI » piątek, 17 października 2014, 05:24

dave napisał(a): Aaa g4 nawet 3 drzwi to waga 1350 kg. To są ciężkie kloce.

z 4-motion dodaj 100-120kg - tyle co piszesz ważą ośki. Moje TT na wadze z prawie pustym zbiornikiem pokazało 1430kg
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez Proper » piątek, 17 października 2014, 14:36

Cieżko kupić audi S2 a jak jest coś fajngo to kosztuje 25-30k
ProPerfekt ....daj upust swojej mocy!!!
www.blow-off.pl
Blow-off, MBC ,Regulatory ciś. paliwa, pomiary AFR
http://www.properfekt.pl
http://www.facebook.com/pages/Properfekt/282421328464662
Avatar użytkownika
Proper
Forum Clubber
 
Posty: 552
Dołączył(a): poniedziałek, 5 marca 2007, 21:19
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: urquattro urS4

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez dave » piątek, 17 października 2014, 20:56

A myślisz ze tt wazy mniej niż g4? Leon kompletny na wadze przemysłowej wazyl 1440 kg. Nigdy nie mialem g4 wiec nie wiem ale przypuszczam ze ok 1350 będzie takie 3d wazyc
13,93 et 8)

-- E30 M3 KILER-- :P
dave
thebestest of SRTB
 
Posty: 1804
Dołączył(a): niedziela, 3 grudnia 2006, 13:38
Lokalizacja: kor

Re: 10 second car - luźna rozmowa

Postprzez Dziadek » środa, 5 listopada 2014, 20:09

Masa jest sposobem na osiągi. Więc pewnie jakiś lotus z silnikiem hondy i kompresorem.
I think there's a defect in my rear view mirror - everything reflected in it seems to disappear extremely quickly.
Avatar użytkownika
Dziadek
thebestest of SRTB
 
Posty: 4614
Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2007, 22:45
Lokalizacja: Kuj-Pom


Powrót do Off Topic



cron