['91 Mazda Mx-5]

Tutaj będą przenoszone tematy off-topicowe

Moderatorzy: Brychu, Fiveopac

['91 Mazda Mx-5]

Postprzez Fiveopac » środa, 6 czerwca 2007, 22:29

Marka i Model
Mazda MX-5 (wersja europejska)

Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody

Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stozek, EBC

Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkladem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjsciem na dwie strony.

Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP - cewka nad świecą.

Układ Napędowy
16' Dragwheels DR-9 , opony Yokohama Parada Spec 2 205/45/16, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II

Układ Hamulcowy
Przód tarcze na zamówienie nacinane i nawiercane Mikoda, tył seria

Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein Supersport, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.

Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Kierownica HBM (+12 do respektu), kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, pałąki antykapotażowe, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki - czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio - jest ;)

Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, przerobiony przedni zderzak, progi scalone z nadwoziem, zamienione przednie kierunki z postojówkami

Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500

Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946

Oficjalny czas na 1/4 mili
ET 13.569 (Gecko Cup Bemowo, wrzesień 2009)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Tak bylo w zeszlym sezonie (gaz NX strzal +50KM) :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano wtorek, 6 października 2009, 17:36 przez Fiveopac, łącznie edytowano 17 razy
Less roof, more fun!
Avatar użytkownika
Fiveopac
thebestest of SRTB
 
Posty: 3191
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:42
Lokalizacja: Przed kompem
Auto: MX5NC2.5T

Postprzez STELMI » środa, 6 czerwca 2007, 22:33

nareszcie :P Ładne mydełko, ładne ;)
https://www.facebook.com/pages/STELMACH/286353431402978
Avatar użytkownika
STELMI
thebestest of SRTB
 
Posty: 4023
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 23:03
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: TDI,LPG

Postprzez ryba-1 » środa, 6 czerwca 2007, 22:33

Super autko. pieknie chodzi szczegolnie na pstryczku elektryczku. szkoda tylko ze 2 miejscowe ;)
ryba-1
Forum Killer
 
Posty: 926
Dołączył(a): środa, 6 grudnia 2006, 22:48
Lokalizacja: BDG
Auto: bmw

Postprzez pitol » środa, 6 czerwca 2007, 22:35

Dwumiejscowe sa najlepsze.
Senna ... Aceleramos Juntos O Tetra E Nosso !
Avatar użytkownika
pitol
Frequent User
 
Posty: 468
Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 09:31
Lokalizacja: Winowrocław

Postprzez MacMax » środa, 6 czerwca 2007, 22:37

No w koncu :) Bardzo ladne auto. Na festiwalu natrzelalem fotek ze hoho.

Kolor - gazowego plomyka, felunek - klasyka, sesyjka - poetyka, 'przewiewne' jak lektyka- ja chce taiego klasyka. ;)
Think ! Feel ! Drive !
Avatar użytkownika
MacMax
Frequent User
 
Posty: 379
Dołączył(a): środa, 24 stycznia 2007, 17:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Pug106 Rallye/Sport

Postprzez Kamil Wolski » środa, 6 czerwca 2007, 22:43

MacMax się zakochał...

Five, co tu dużo pisać... Moją opinię znasz. Super autko, na lato jak znalazł. Dwa miejsca również oki, akurat na ładną kobitkę i nic więcej :D... No nie wspomnę już o bagażniczku... I nie chodzi mi o jego pojemność ;)
Kamil Wolski
thebestest of SRTB
 
Posty: 2016
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 21:37
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez maciej29 » środa, 6 czerwca 2007, 23:07

ladne autko i szybkie ale doping ma i przegralem :( :mrgreen:
maciej29
 

Postprzez gshock » czwartek, 7 czerwca 2007, 08:38

ja powiem tak, jest MĘSKO :)

kompleksowe podejscie do tematu jest ladnie i szybko poprostu kozak.
wiele ludzi (w tym i ja) nie daloby rady tak zrobic auta.
no to czekam na okazje zeby przejechac sie tym cudem pedzonym lpg, w zamian zaoferuje przejazdzke nysa na 1,2 bara :lol:
ten sprzet to unikat na niszczenie turbin ma certyfikat
Avatar użytkownika
gshock
thebestest of SRTB
 
Posty: 1265
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:23
Lokalizacja: gdansk

Postprzez Jarek104 » czwartek, 7 czerwca 2007, 09:32

Fajne autko..
Zresztą znasz moją opinię od momentu jak to pierwszy raz prowadziłem :)
Cabrio to cabrio, zawsze będzie miało niepodwazalny urok :) A ten konkretny egzemplarz jest poprostu śliczny i do tego szybki :)
Avatar użytkownika
Jarek104
thebestest of SRTB
 
Posty: 1419
Dołączył(a): niedziela, 17 grudnia 2006, 17:57
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: 2,3T & 3,0 V6

Postprzez ryba-1 » czwartek, 7 czerwca 2007, 10:33

........za szybki ;)
ryba-1
Forum Killer
 
Posty: 926
Dołączył(a): środa, 6 grudnia 2006, 22:48
Lokalizacja: BDG
Auto: bmw

Postprzez wachu » czwartek, 7 czerwca 2007, 10:44

widzialem rózne mx-5 ale tylko ta mi sie podoba

to niesprawiedliwe, on oszukuje....

ja miałem pustą butlę...
Wachu
Avatar użytkownika
wachu
Frequent User
 
Posty: 329
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 11:27
Lokalizacja: okolice Bydgoszczy

Postprzez Brychu » czwartek, 7 czerwca 2007, 20:11

Ja tam nie lubię w kucki jeździć :)
Całe życie piachem w ryj.
Avatar użytkownika
Brychu
thebestest of SRTB
 
Posty: 2717
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:35
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Dziadek » piątek, 8 czerwca 2007, 15:29

Moze byc, dalekowzroczny, zonie auto kupil juz teraz ;)
Jak na mx5 to poziom podniesiony do bdb. :)
I think there's a defect in my rear view mirror - everything reflected in it seems to disappear extremely quickly.
Avatar użytkownika
Dziadek
thebestest of SRTB
 
Posty: 4614
Dołączył(a): czwartek, 4 stycznia 2007, 22:45
Lokalizacja: Kuj-Pom

Postprzez Fiveopac » piątek, 8 czerwca 2007, 22:07

Nie da sie ukryc ze auto w serii z wygladu jest delikatnie mowiac teletubsiowe, natomiast glowne zalety ktore spowodowaly, ze nie widzialem sie w innym aucie to:
- naped na tyl
- kultowosc i klimat
- niepowtarzalnosc na ulicy
- niesamowita skrzynia biegow
- doskonala baza do modyfikacji, masa gratow styl i perfomance
- rewelacyjne zawieszenie na podwojnych wahaczach
- wyglada na 5x drozsze niz jest w rzeczywistosci ;)
- 95% spoleczenstwa nie ma pojecia co to za samochod
- kabriolet z dachem zdejmowalnym w 3 sekundy
- szorowanie tylkiem po ziemi ze wzrokiem na wysokosci klamek normalnych aut
- obracalnosc przechodniow na ulicy 80% ;)

Na razie podtlenek łyka jak dzika, na obecnych dyszach ucinam ok 1,5 sek na cwiartke, wiec i zrobila sie sympatycznie szybka gdy jest taka potrzeba. Docelowo oczywiscie jest bardziej stale doladowanie, ale to i zawieszenie juz zostawiam na zimę. Na razie bawi mnie to co jest.
Czy wspominalem, ze lato bedzie w tym roku ciepłe ;)
Less roof, more fun!
Avatar użytkownika
Fiveopac
thebestest of SRTB
 
Posty: 3191
Dołączył(a): czwartek, 23 listopada 2006, 09:42
Lokalizacja: Przed kompem
Auto: MX5NC2.5T

Postprzez pitol » piątek, 8 czerwca 2007, 22:36

A jak z awaryjnością ? Podobie mi się to auto, ale ma nieco mało mocy. Jak z lataniem bokiem ? Czy idzie wyrzeźbić soft turbo na pół bara czy raczej trzeba zakuwać ?
Senna ... Aceleramos Juntos O Tetra E Nosso !
Avatar użytkownika
pitol
Frequent User
 
Posty: 468
Dołączył(a): poniedziałek, 27 listopada 2006, 09:31
Lokalizacja: Winowrocław

Następna strona

Powrót do Off Topic



cron