Marka i Model
Mazda MX-5 (wersja europejska)
Modyfikacje Silnika
Stock BP dohc, Greddy Turbo KIT @ 0,8 bar, chłodnica oleju, 54 mm chłodnica wody
Układ Dolotowy
Dolot z kwasowki, intercooler, BOV typ II ProPerfekt, stozek, EBC
Układ Wydechowy
Downpipe i reszta wydechu 2,5 cala z kwasówki. Katalizator z wkladem metalicznym, tłumik środkowy i koncowy przelotowy z wyjsciem na dwie strony.
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
Standalone megasquirt V3.0, Wtryski RC 440cc, stopień zimniejsze świece NGK , walbro hp 190 lph, sonda szerokopasmowa Innovative LC-1, konwersja na COP - cewka nad świecą.
Układ Napędowy
16' Dragwheels DR-9 , opony Yokohama Parada Spec 2 205/45/16, swap dyferencjału z 1.8 szpera Torsen typ II
Układ Hamulcowy
Przód tarcze na zamówienie nacinane i nawiercane Mikoda, tył seria
Modyfikacje Zawieszenia
Gwint Tein Supersport, Stabilizatory Goodspeed, 4 rozpórki : góra pod maską, środek auta (w tej roli roll bar), dolna tylna rozpórka zamykająca sanki wokół dyferencjału, dolna przednia.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
Kierownica HBM (+12 do respektu), kulowa gałka Sparco, lakierowany na czarny połysk kokpit, chromowane ringi wokół nawiewów, pałąki antykapotażowe, pokrowiec na złożony dach, siatkowy windshot, Siedzenia i boczki - czarna skóra samochodowa i kopia alacantary, obszyte niebieska nicią. Polerka kilku gratów pod maską. Caraudio - jest
Body KIT i Oświetlenie
Hardtop, przerobiony przedni zderzak, progi scalone z nadwoziem, zamienione przednie kierunki z postojówkami
Fabryczna Moc i Moment
115 KM przy 6500 , 135 Nm przy 5500
Moc i Moment Po Modyfikacjach
245,6 KM@5937 316,8 Nm@4946
Oficjalny czas na 1/4 mili
ET 13.569 (Gecko Cup Bemowo, wrzesień 2009)
Tak bylo w zeszlym sezonie (gaz NX strzal +50KM) :