Marka i Model
- Nissan 200sx s13 1993r
Modyfikacje Silnika
- 1.8 DOHC turbo CA18DET
Chłodniczka oleju z Mazdy RX8 czeka na założenie
Układ Dolotowy
- intercooler FMIC.PL 550x140x65, orurowanie 2,25"
- BOV Properfekt typ I
- stożek SIMOTA
MBC Properfekt czeka na założenie
Układ Wydechowy
- Turbo T28 z modelu S14
- wydech 2,5" na dwóch tłumikach przelotowych, wszystko łączona na v-bandach
- downpipe ze screamer pipe'em
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa
- pompa paliwa Epman 255l/h
- akumulator przeniesiony do bagażnika.
- wiązka w przednich nadkolach przeniesiona wyżej żeby nie obcierała o koła
Zegary:
- Boost/vaccum
- ciśnienie oleju
- temp oleju
- EGT
Układ Napędowy
- szpera 100%
- felgi Japan Racing JR3, przód 18"x8 et30 +5mm dystans, tył 18"x9 et40 +6mm dystans, opony 225/35
- wywalona chłodnica tylnego dyfra
- sprzęgło dwutarczowe od Erisona
Układ Hamulcowy
- tarcze przód 320 mm z Nissana Murano + zacisk z BMW e38 4 tłoczkowy
- tył seria
- większa pompa hamulcowa
- nowe przewody miedziane
- przewody w oplocie Black Diamond
Modyfikacje Zawieszenia
- wypiaskowane i odmalowane całe zawieszenie
- poliuretany silver project w cały zawieszeniu
- gwint ISC Drift 8kg/mm przód i 6kg/mm tył
- stabilizator tylny
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio
- wyrzucone całe wnętrze poza boczkami drzwi
- Kierownica QMS 36mm
- naba MOMO
- fotele Mirco S2
- 4 punktowe pasy OMP 3" ramieniowe i 2" biodrowe
- C-pillar bar od Erisona do mocowania pasów
Body KIT i Oświetlenie
- usunięte wszystkie dziury i ogniska rdzy, zakonserwowane całe podwozie
- wnętrze pomalowane na czarno, komora silnika częściowo pomalowana na czarno, reszta pewnie na przyszły sezon po wyjęciu silnika
- pomalowany tymczasowo w podkład
- zmienione przednie reflektory na Clear i nowe lepsze żarówki
Fabryczna Moc i Moment:
169KM 225Nm
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
242,9KM i 306Nm @0,9bara
Zdjęcia